Data publikacji: 2018-06-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3M GSC w światowej czołówce firm z najlepszą kulturą organizacyjną
Kategoria: BIZNES, Firma
Firma zlokalizowana we Wrocławiu została finalistą prestiżowego konkursu SSON Excellence Award. Nagrody zostały wręczone 14 maja w Lizbonie podczas 18. edycji Annual Shared Services and Outsourcing Week.
Firma zlokalizowana we Wrocławiu została finalistą prestiżowego konkursu SSON Excellence Award. Nagrody zostały wręczone 14 maja w Lizbonie podczas 18. edycji Annual Shared Services and Outsourcing Week.
SSON Excellence Awards to uznana na całym świecie inicjatywa branżowa, w ramach której nagradzane są centra usług wspólnych. 3M Global Service Center Poland zdobyło 2 nagrodę w kategorii Excellence in Culture Creation. Statuetki konkursowe zostały przyznane także w kategoriach: Best Shared Services Team, Excellence in Transformation i Excellence in Automation oraz Best Process Improvement & Innovation, w której 3M Global Service Center Poland znalazło się na shortliście najlepszych firm. SSON Excellence Award to kolejna nagroda, która w tym roku trafiła do firmy za działalność ukierunkowaną na tworzenie atrakcyjnego środowiska pracy.
– Ogromnie cieszymy się z tego wyróżnienia, bo od samego początku naszej działalności postawiliśmy sobie za cel stworzenie najlepszego miejsca do pracy – mówi Rafał Olejniczak, dyrektor generalny 3M Global Service Center EMEA we Wrocławiu. – Co nas wyróżnia? Przede wszystkim to, że zawsze widzimy przestrzeń do rozwoju oraz udoskonaleń i co ważne stwarzamy możliwości do rozwoju prawdziwych talentów. Dzięki temu każdy z nas stale doskonali swoje umiejętności, myśli kreatywnie i osiąga coraz lepsze efekty pracy. Kreowanie kultury organizacyjnej łączy w sobie dwie wartości: współpracę
i innowacyjność. To sprawia, że cały czas udoskonalamy procesy zachodzące w firmie, przy jednoczesnej dbałości o naszych pracowników. Wspólnie we Wrocławiu wypracowujemy standardy, które są transponowane na skalę globalną. To daje ogromną satysfakcję. Kulturę organizacyjną tworzą ludzie utalentowani, młodzi, pasjonaci, którym kolejny raz, nie wiem już który z rzędu, chcę podziękować
i pogratulować wiedzy, umiejętności i zaangażowania, bo kultura to ludzie, to my, to 3M. – dodaje. W marcu, wrocławski 3M GSC, po raz drugi z rzędu, został wyróżniony podczas 10. edycji konkursu Great Place to Work®. W przeciągu ostatnich 2 lat, firma nagrodzona została również za promowanie standardów etyki statuetką United Nations oraz znalazła się wśród pięciu najlepszych firm SSON Excellence Award w kategorii Best Shared Service Team.
– Jesteśmy obecni we Wrocławiu od 3 lat, ale sukcesy, jakie towarzyszą nam od początku działalności potwierdzają, że uruchomienie pierwszego centrum usług wspólnych 3M we Wrocławiu było trafną decyzją. Nasza działalność w Polsce, to także znakomita możliwość na świeże spojrzenie na ponad 100-letnią tradycję i wartości, którą wspólnie wypracowaliśmy na przestrzeni wszystkich tych lat istnienia. Połączenie tych elementów, pozwoliło nam znaleźć się w miejscu, w którym aktualnie jesteśmy – podkreśla Rafał Olejniczak.
3M jest obecny na polskim rynku od ponad 25 lat, a działające we Wrocławiu od 2015 r. centrum usług wspólnych to jeden z kluczowych elementów globalnej strategii, ukierunkowanej na dynamiczny wzrost. Polski oddział jest jednym z trzech istniejących na świecie centrów usług wspólnych 3M. W tym roku wrocławski oddział obchodzi trzylecie istnienia.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma