Biznes Firma

Alina Wojna z Saatchi & Saatchi IS do Arena.pl

Alina Wojna z Saatchi & Saatchi IS do Arena.pl
Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki

Data publikacji: 2018-02-20
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Alina Wojna z Saatchi & Saatchi IS do Arena.pl
Kategoria: BIZNES, Firma

Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki Arena.pl.

Alina Wojna z Saatchi & Saatchi IS do Arena.pl BIZNES, Firma - Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki Arena.pl.

Władze spółki podkreślają, że wzmocnienie działu marketingu, to istotny krok w ogólnej koncepcji rozwoju strategii
i komunikacji marki. Wkrótce planowane są dalsze działania w tym zakresie.

 – Wraz z intensywnym rozwojem platformy i jej produktów, poszerzamy zespół ekspertów. Dziś naszym priorytetem jest zbudowanie solidnej strategii i tożsamości marki Arena.pl – przekonuje Marcin Jabłoński, CEO serwisu – Udoskonalamy swój produkt od strony technologicznej i handlowej, dlatego zależy nam na spójnej i wyrazistej komunikacji marketingowej. Jestem przekonany, że dzięki wzmocnieniu działu marketingu o doświadczonych specjalistów i ekspertów, osiągniemy założone cele – dodaje Jabłoński.

Alina Wojna od początku swojej kariery związana jest z firmami działającymi w dziedzinie nowych technologii. Doświadczenie w prowadzeniu działań marketingowych zdobywała zarządzając projektami dla polskich i międzynarodowych firm, skutecznie łącząc przy tym marketing tradycyjny z najnowszymi trendami digital. Współtworzyła strategie dla globalnych marek obecnych na polskim rynku m.in. dla: GlaxoSmithKline, Merck, Adidas i Carrefour oraz lokalnych podmiotów takich jak Selgros i Maspex. W Arena.pl kierować będzie kompleksowymi działaniami strategicznymi i komunikacyjnymi marki oraz kampaniami i aktywnościami wspierającymi rozwój produktu. Poza działaniami eksperckimi, jako dyrektor marketingu będzie odpowiedzialna także za tworzenie struktury działu i rekrutację nowych osób.

Alina Wojna pracę zawodową zaczynała w Business Service Center GlaxoSmithKline, a następnie była związana z agencjami one-2-one oraz Saatchi & Saatchi IS, gdzie pełniła funkcję account director.

 

O Arena.pl

Arena.pl to platforma handlowa z wyselekcjonowaną ofertą, która gwarantuje szybkie i bezpieczne zakupy, wyłącznie od sprawdzonych sprzedawców. Produkty dostępne są w 7 kategoriach: Dom
i ogród, Dziecko, Elektronika, Pielęgnacja i zdrowie, Moda, Motoryzacja oraz Sport i rozrywka. Operator serwisu, spółka Arena SA jest notowana na warszawskim rynku NewConnect.

A to już wiesz?  Opakowania przyszłości. Jakie lub czym będą?

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Alina Wojna z Saatchi & Saatchi IS do Arena.pl BIZNES, Firma - Z początkiem roku do zespołu platformy zakupowej Arena.pl dołączyła Alina Wojna, która objęła stanowisko dyrektora marketingu. Kluczowym wyzwaniem stojących przed nią i jej zespołem jest zbudowanie solidnej strategii i silnej tożsamości marki Arena.pl.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy