Zbudowanie start-upu i prowadzenie go z powodzeniem i sukcesami, to niemałe wyzwanie. Czy warto się na to decydować? Na co zwracać uwagę, jak postępować, a jakich błędów nie popełniać?
W dniach 1-3 września odbyły się ogólnopolskie Targi Cieśli w Chochołowie. Była to pierwsza taka impreza branżowa w historii Podhala. Firma Blachotrapez była jednym z głównych sponsorów wydarzenia
Rozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie muszą równie szybko dostosowywać się do nowych realiów rynku.
Aż trzy czwarte firm produkcyjnych twierdzi, że w ciągu 10 lat to usługi serwisowe a nie sprzedaż produktów będą głównym źródłem ich przychodów. To oznacza, że obszar serwisu w firmach produkcyjnych czeka nieunikniona tr
Mila Professional to polska marka kosmetyków do włosów stworzona pod okiem specjalistów firmy Polwell. W jej ofercie można znaleźć produkty do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji. Za działania PR-owe marki odpowiada od teraz
Investa, wiodący dystrybutor stali nierdzewnych i aluminium w Polsce, wynajął ponad 4,2 tys. mkw. powierzchni w parku logistycznym MLP Pruszków II należącym do MLP Group.
Nowoczesne wypalarki CNC prezentowane na stoisku firmy TIS Technology, produkującej innowacyjne maszyny przemysłowe, zdobyło uznanie zwiedzających Międzynarodowe Targi Techniki Rolniczej „Agrotech”, które odbyły się w dniac
Dynamiczny rozwój małej firmy z pewnością cieszy jej właścicieli. Ale rozwój to nie tylko większe przychody, ale i specyficzne problemy. Gdy firma rośnie, musi pozyskać odpowiednich pracowników i znaleźć sposób, by zatrzy
Mali przedsiębiorcy nie spodziewają się znaczącej poprawy swojej sytuacji w trwającym półroczu. Szanse na rozwój widzą przede wszystkim w inwestowaniu w rozbudowę oferty i bardziej innowacyjne sposoby działania.
Lepsze wykorzystanie talentów kobiet to inwestycja, która opłaci się wszystkim – przekonywali prezesi firm i liderki biorący udział w debacie inaugurującej powstanie pierwszego w Polsce klubu Male Champions of Change.