Biznes Firma

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?
W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą

Data publikacji: 2016-09-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ?
Kategoria: BIZNES, Firma

W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel – jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.

Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ? BIZNES, Firma - W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.

„Pojęcie Customer Experience to dziś jeden z „najgorętszych” terminów w obszarze sprzedaży i obsługi klienta,
a jednocześnie termin często nierozumiany. Dosłownie oznacza Doświadczenie Klienta odczuwane i tworzone
w relacjach z daną firmą (marką). W przypadku firm – oznacza on świadomość firmy i gotowość, nastawienie, na budowę i pielęgnację dobrych, długotrwałych relacji z jej klientami…” – mówi Piotr Merkel. Podkreśla także, że „…bez względu na to, co porównujemy: rentowność, zyskowność, wycenę rynkową – firmy zakręcone na punkcie klienta w perspektywie kilku lat radzą sobie lepiej niż średnia w danej grupie i o wiele lepiej, niż te, które delikatnie ujmując – klienta „nie uważają”. Wytłumaczenie – przynajmniej dla mnie – jest dosyć proste: pieniądze w firmie pojawiają się wraz z klientami. Im tych klientów jest więcej, im bardziej są oni zadowoleni, tym chętniej i więcej kupują i jeszcze zachęcają innych do zakupów…”

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu CCMS dostępne są pod adresem http://ccms.com.pl/biuletyny/ 

CCMS (Customer Care Management & Solutions) jest firmą świadczącą usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży.  CCMS jest także wydawcą biuletynów branżowych poświęconych zagadnieniom obsługi klienta oraz publikacji książkowych na temat telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank Polska,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), La Lorraine Polska.

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: [email protected]

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

A to już wiesz?  Sir Richard Branson będzie inspirował MSP podczas Sage Summit 2016

mail: [email protected] 

 

www.ccms.com.pl

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Customer Experience (CX) – tylko moda czy konieczność ? BIZNES, Firma - W Biuletynie CCMS (7-8/2016) odpowiadamy na pytanie czym jest, jak należy rozumieć i wykorzystywać w praktyce Customer Experience. Zagadnienie to porusza Piotr Merkel - jeden z najbardziej cenionych na polskim rynku praktyków i teoretyków zajmujących się tą tematyką.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy