Nowoczesny klient na zakupach nie kieruje się wyłącznie ceną. Usiłuje raczej połączyć rozsądek z emocjami. Coraz częściej ma świadomość, że płacenie jest niczym głosowanie.
Zdarza się, że pracownik nie wywiązuje się ze swoich obowiązków, popełnia rażące błędy lub to co robi, nie przynosi oczekiwanych efektów. Wówczas przysłowiowe „wezwanie na dywanik” staje się dla przełożonego koniec
Istnieją biznesy, które nie wymagają wielkich nakładów finansowych, a ich prowadzenie przynosi właścicielom firmy nie tylko zyski, ale także mnóstwo frajdy. Przykładem jest riksza – synonim wolności, jaką daje sprzedaż m
BARTER SA wprowadza nową usługę dla odbiorców gazu ziemnego – mobilną stację regazyfikacji skroplonego LNG. Jako pierwsza skorzystała z tego rozwiązania białostocka firma SaMASZ.
Pandemia i kwarantanna zmieniają priorytety.
KESSEL z nową identyfikacją wizualną
Cykl spotkań „Blum w trasie” trwa. W kilkudziesięciu spotkaniach dla stolarzy, montażystów, architektów oraz wszystkich pracujących z produktami i usługami firmy Blum wzięło dotychczas udział szerokie grono zainteresowany
9 salonów na 9 urodziny "Time for Wax". Wywiad z Izabelą Makosz, właścicielką sieci salonów depilacji woskiem i prowadzącą program na youtube "Time for Business"
Właściciele firm przyznają, że czują się traktowani przez ustawodawcę i urzędników jak oszuści, narażani są na częste, nieuzasadnione kontrole, a możliwości dochodzenia przez nich własnych praw są znikome.
Stale poszerza się grono fanów aktywnie śledzących poczynania influencerów w sieci i nie tylko. Nie dziwi zatem fakt, że stali się oni atrakcyjnym elementem działań promocyjnych marki. Jak wygląda taka współpraca? I co znac