Biznes Firma

Debiutuje Salesforce Lightning – system powstał na bazie opinii 150 tys. firm

Debiutuje Salesforce Lightning – system powstał na bazie opinii 150 tys. firm
W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej

Data publikacji: 2015-10-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Debiutuje Salesforce Lightning – system powstał na bazie opinii 150 tys. firm
Kategoria: BIZNES, Firma

W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.

Debiutuje Salesforce Lightning – system powstał na bazie opinii 150 tys. firm BIZNES, Firma - W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.

W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy. 

Ukształtowany przez prawdziwe oczekiwania

O Salesforce Lightning można powiedzieć, że to nowej generacji system dla całościowego i wszechstronnego wspierania sprzedaży w realiach XXI wieku. W jednym rozwiązaniu zawarto odpowiedzi na rzeczywiste oczekiwania ludzi, którzy na co dzień zajmują się sprzedażą – na poziomie zarządzania i realizacji: prowadzenia dialogu z klientami i ofertowania. „Lightning zawiera w sobie to wszystko, czego potrzebują ludzie z całego obszaru sprzedaży. To m.in. pełen obraz procesów i rezultatów udostępniany on-line. To narzędzia zwiększające wydajność na każdym z etapów sprzedaży. To możliwość łatwego kształtowania interfejsu i logiki biznesowej systemu pod kątem realiów firmy. To także dostęp do funkcjonalności i informacji z dowolnego urządzenia mobilnego, bez konieczności inwestowania w infrastrukturę” – powiedział Krzysztof Augustynowicz, Senior Account Executive Emerging Markets w Salesforce.

 

Ta sama wartość dla wszystkich, niezależnie od skali (multitenancy)

Salesforce Lightning stworzono z myślą o wspieraniu sprzedaży w firmach o dowolnej skali i dowolnych modelach biznesowych. Niezależnie od tego, czy sięgnie po niego globalna korporacja, czy mała firma, każdy otrzymuje ten sam produkt o stałych parametrach SLA (gwarancje bezpieczeństwa i dostępności, trzy aktualizacje w roku). Lightning oparto na platformie Salesforce1, co oznacza, że jego usługi są zintegrowane z całą rodziną rozwiązań Salesforce oraz ponad 2500 aplikacji dziedzinowych dostępnych na platformie AppExchange. Podobnie jak inne systemy Salesforce, Lightning dostępny jest wyłącznie w Chmurze.

A to już wiesz?  THERMATEX Varioline – elegancko i ekonomicznie

 

Co wyróżnia Salesforce Lightning?

System jest dostępny w Chmurze i można z niego korzystać na dowolnym urządzeniu mobilnym. Oprogramowanie ma być aktualizowane 3 razy w ciągu roku, a każdy użytkownik niezależnie od skali ma gwarantowane te same standardy dostępności i bezpieczeństwa.
Ideą systemu jest udostępnienie w najwygodniejszym dla użytkownika układzie wszelkich informacji niezbędnych do wykonania pracy. Układ informacji zależy oczywiście od odpowiedzialności i stanowiska, natomiast system wspiera pracę zarówno przedstawicieli handlowych, jak i konsultantów sprzedaży, telemarketerów i liderów modelujących i zarządzających procesami sprzedaży.
W Salesforce postawiono na elastyczność aplikacji. Dzięki wbudowanej funkcjonalności AppBuilder każdy użytkownik może metodą drag and drop samodzielnie komponować układ strony głównej oraz jej zawartość. Użytkownik wybiera moduły z listy i rozmieszczaje na swoim ekranie.
Lightning odwzorowuje logikę biznesową firmy – wszystkie etapy prowadzące do zawarcia transakcji z klientem (lejek, pipeline).
W systemie zintegrowane są wszelkie dane i informacje niezbędne do prowadzenia efektywnej sprzedaży, historia kontaktów, przekazane do klienta materiały, mailingi i informacje, dotychczas wykonane aktywności, zamówienia, rozrachunki, a także planowane i sugerowane aktywności. Użytkownik może mieć wgląd w informacje o kliencie zaczerpnięte z mediów.
Użytkownik z poziomu systemu może wysyłać do klientów maile i pliki.
Lightning ma wbudowany chat, który można konfigurować zarówno na użytek wewnętrznych sił sprzedaży, jak i na użytek komunikacji z klientami i ich obsługi.
W systemie jest także zintegrowane środowisko pracy nad współdzielonymi dokumentami – przydatne podczas przygotowywania ofert i innych materiałów dla klientów.
W warstwie raportowej Salesforce odeszło od ograniczania powierzchni ekranu poprzez typowy układ 3 kolumn. Wprowadzono za to możliwość dowolnego rozmieszczania wykresów – można je skalować na powierzchni ekranu w dowolnym układzie.
Dostępne są również udogodnienia dla zarządzających sprzedażą. Poza interaktywnymi wykresami i możliwością ich modelowania jednym kliknięciem, pojawiła się także opcja interaktywnego zarządzania prospektami w lejku sprzedażowym. Menedżer widzi, na jakim etapie są poszczególne prospekty, kto za nie odpowiada, ile są warte i z jakim prawdopodobieństwem zakończą się one sukcesem.

A to już wiesz?  Trzecia edycja konferencji „Laboratorium Odpowiedzialnego Biznesu” przed nami

 

Salesforce Lightning, który powstał w oparciu o oczekiwania firm, odzwierciedla trendy na rynku globalnym. Ludzie zajmujący się sprzedażą chcą być wydajni – na każdym jej etapie i na każdym stanowisku. „To oznacza potrzebę posiadania wygodnego dostępu do kompletu informacji z zachowaniem maksymalnej elastyczności i lekkości użytkowanych narzędzi. Lightning to lekka i zwinna platforma z bardzo bogatą kombinacją usług mobilnych, które można dopasować do specyfiki firmy. To usługi, które pozwalają firmom sprzedawać więcej, mądrzej i skuteczniej, bez gubienia szans rynkowych” – dodał Krzysztof Augustynowicz.

 

Dla przedstawicieli handlowych system pełni rolę narzędzia pracy, w którym jest wszystko czego potrzeba do efektywnego wykonania zadań – najważniejsze informacje o klientach i prospektach, zaawansowane filtrowanie informacji, szeregowanie klientów itd. Dodatkowo system wyposażono w asystenta organizującego pracę, który na bieżąco wskazuje kluczowe działania do realizacji.

 

 

O Salesforce:

Salesforce jest głównym światowym dostawcą rozwiązań informatycznych i technologii wspierających prowadzenie działalności biznesowej w Chmurze. Oferuje m.in. platformę Customer Success, która umożliwia organizacjom szybkie wdrażanie nowych sposobów kontaktu ze swoimi klientami i otoczeniem biznesowym.

Salesforce zajmuje czołowe pozycje w światowych rankingach technologicznych:

Gartner: od 8 lat Salesforce klasyfikowany jest jako lider w dziedzinie rozwiązań automatyzujących sprzedaż (SFA) – narzędzia CRM

FORBES: 1 miejsce wśród innowacyjnych firm

 

Więcej informacji: www.salesforce.com

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Debiutuje Salesforce Lightning – system powstał na bazie opinii 150 tys. firm BIZNES, Firma - W październiku 2015 debiutuje Salesforce Lightning. To nowe rozwiązanie do zarządzania i obsługi sprzedaży, które powstało na bazie opinii ponad 150 tysięcy praktyków wykorzystujących Salesforce w codziennej pracy.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy