Biznes

Dla 80% klientów doświadczenie jest równie ważne jak sam produkt lub usługa

Dla 80% klientów doświadczenie jest równie ważne jak sam produkt lub usługa
Opinie klientów budowane w oparciu o doświadczenia i relacje z firmami i ich produktami mają dla firm większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Aż 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze

Data publikacji: 2018-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dla 80% klientów doświadczenie jest równie ważne jak sam produkt lub usługa
Kategoria: BIZNES,

Opinie klientów budowane w oparciu o doświadczenia i relacje z firmami i ich produktami mają dla firm większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Aż 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia.

Dla 80% klientów doświadczenie jest równie ważne jak sam produkt lub usługa BIZNES, - Opinie klientów budowane w oparciu o doświadczenia i relacje z firmami i ich produktami mają dla firm większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Aż 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dla 80% klientów doświadczenie jest równie ważne jak sam produkt lub usługa BIZNES, - Opinie klientów budowane w oparciu o doświadczenia i relacje z firmami i ich produktami mają dla firm większe znaczenie niż kiedykolwiek wcześniej. Aż 57% klientów decyduje się przejść do konkurencji, jeśli ta zdoła zapewnić lepsze doświadczenia.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  TREND.expo - powstał pierwszy TrendBook dla firm wystawiających się na targach

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy