Prawie połowa przedsiębiorstw działających w Polsce realizuje programy wsparcia sprzedaży skierowane do partnerów biznesowych.
Boiska do siatkówki czy koszykówki, strefy relaksu jak w nowoczesnych biurach, a nawet przedszkole – to obecnie oczekiwane i już spotykane „wyposażenie” parków magazynowych.
Polscy przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na zewnętrzną obsługę, nie tylko podstawowych procesów biznesowych, ale korzystają także ze wsparcia wyspecjalizowanych firm podczas realizacji strategicznych działań i ro
Niemal 13.000 mkw. nowej powierzchni sprzedażowej w postaci blisko 20 sklepów – to plan sieci KiK przygotowany na grudzień.
W momencie, w którym biznes całego świata podlega stopniowej cyfryzacji, w Polsce wciąż niewiele firm decyduje się na inwestycje w takie rozwiązania.
RAJAPACK na targach Packaging Innovations 2015
Pandemia istotnie spowolniła, a wręcz zahamowała w tym roku światową globalizację. Trwający od lat 80. zeszłego stulecia trend przenoszenia produkcji do Azji i towarzysząca mu globalizacja łańcuchów logistycznych wymagały
Według badań Instytutu Saratoga odejście specjalisty i zatrudnienie na jego miejsce nowego pracownika kosztuje tyle, co roczne wynagrodzenie nowicjusza. Zasoby ludzkie uznawane są obecnie za kluczowy czynnik wzrostu gospodarczego i
Projekt „Dobre Składniki” marki Wawel doceniony w konkursie Sustainability FMCG Award
Współpraca pomiędzy dwoma silnymi reprezentantami różnych gałęzi biznesu jest możliwa, ale nie zawsze tak efektowna, jak w przypadku marki Urzędowski z branży okienno-drzwiowej i duetu polskich projektantów Paprocki&Brzozows