Data publikacji: 2018-02-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dlaczego Twoja firma potrzebuje eventów? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma
Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie wśród blokujących reklamy w sieci – wynika z badań onaudience.com. Tradycyjna reklama traci na popularności, dlatego firmy szukają innych sposobów na dotarcie do klientów. Przykładem takiego działania może być np. event marketing.
Polacy zajmują pierwsze miejsce na świecie wśród blokujących reklamy w sieci – wynika z badań onaudience.com. Tradycyjna reklama traci na popularności, dlatego firmy szukają innych sposobów na dotarcie do klientów. Przykładem takiego działania może być np. event marketing. Już w najbliższą środę, 7 lutego o godzinie 18:00 w poznańskim Idea Hub, o swoich doświadczeniach z tym rodzajem promocji, opowie Ilona Kozłowska, event manager MiA Catering oraz Centrum Eventowego Barcinek.
Raport 2018 Edelman Trust Barometer nie pozostawia złudzeń – zajmujemy wysokie, piąte miejsce na świecie wśród najbardziej nieufnych narodów. Tradycyjna reklama już nie wystarcza, aby przekonać Polaka do zakupu produktu lub skorzystania z usługi. Wraz z eskalującą niechęcią do reklam w środkach masowego przekazu, rośnie potrzeba nawiązywania bezpośredniego kontaktu firmy z odbiorcą. Warto zauważyć, że komunikacja pozytywnie wpływa na opinię publiczną i jej stosunek do danej marki. Jednym z narzędzi umożliwiających dialog pomiędzy nadawcą i adresatem jest organizacja eventu.
Obecnie z event marketingu korzysta 53,5% polskich przedsiębiorców, a tendencja ta wzrasta razem z zasięgiem firmy.[1] Wśród zalet organizowania eventów wymienia się m.in.
– przedstawienie firmy w sytuacji mniej formalnej,
– okazję do zaprezentowania działania produktu oraz przedstawienie świata wartości marki,
– zmniejszenie się dystansu pomiędzy marką a klientem.
A stąd już o krok od pozyskania zaufania konsumenta. Dzięki social mediom, fani marek mogą wzajemnie napędzać swój zapał i chęć do wzięcia udziału w wydarzeniu. Firmy mają ogromne pole do popisu. Mogą informować o wydarzeniach za pomocą mediów społecznościowych, regularnie kontaktować się z odbiorcami i generować dodatkowe treści informacyjne, wywołując rosnące zaangażowanie publiczności.
Narzędzia social media w swojej pracy wykorzystuje na co dzień gość najbliższego spotkania w poznańskim Idea Hub, Ilona Kozłowska, event manager w MiA Catering oraz Centrum Eventowym Barcinek. Na spotkaniu opowie o swoich doświadczeniach z event marketingiem oraz wyjaśni, dlaczego zapotrzebowanie na PR eventowy wśród przedsiębiorców wzrasta. Uczestnicy dowiedzą się również jak stworzyć plan profesjonalnego eventu oraz gdzie i jak go promować. Spotkanie odbędzie się w środę, 7 lutego o godzinie 18:00 w Idea Hub przy ul. Małe Garbary 9. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale ilość miejsc ograniczona. Zapisy pod linkiem https://293055-80.evenea.pl/ oraz adresem mailowym – [email protected]
[1] Raport „Nowa rola marketingu” 2016 r. Konferencja ekspercka Marketing Progress.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma