Biznes Firma

Druga edycja Business Communiation Forum 2014

Druga edycja Business Communiation Forum 2014
27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w rozwoju

Data publikacji: 2014-02-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Druga edycja Business Communiation Forum 2014
Kategoria: BIZNES, Firma

27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w rozwoju biznesu.

Druga edycja Business Communiation Forum 2014 BIZNES, Firma - 27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w rozwoju biznesu.

Już 27 marca w Warszawie (Ufficio Primo) odbędzie się druga edycja konferencji Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem wydarzenia jest polskie przedstawicielstwo IABC – International Association of Business Communicators, jednej z największych na świecie organizacji zrzeszającej liderów, praktyków i ekspertów ds. komunikacji w biznesie. Podczas konferencji zaproszeni eksperci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w pozyskiwaniu klientów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, a także budowaniu marki.

„Słynny Brian Tracy powiedział kiedyś, że komunikacja to sprawność, której można się nauczyć. Jest jak jazda na rowerze albo pisanie. Jeżeli człowiek chce pracować nad umiejętnością komunikowania, to poprawi się każda dziedzina życia. Jego słowa potwierdzają także liderzy światowych organizacji” – mówi Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IABC/Poland. Nina Kowalewska-Motlik z organizacji Superbrands dodaje, iż komunikacja stanowi fundament, na bazie którego można rozwijać potencjał marki: „Komunikacja jest istotna, bo bez niej nie ma silnej marki.” – mówi.

Komunikacja to kluczowa umiejętność, bez której nie da się właściwie funkcjonować w dzisiejszych czasach, a narzędzia jakie są dostępne umożliwiają coraz szybsze i bardziej skuteczne dotarcie do klientów i pracowników. Mają znaczenie w budowaniu relacji i zaangażowania w grupie docelowej.

Piesiewicz dodaje: „Niestety, w Polsce, komunikacja w biznesie wciąż jeszcze jest zbyt mało doceniana i rozumiana, aczkolwiek sytuacja powoli się poprawia. To nas niezwykle cieszy i wierzymy, że ten rok przyniesie wiele zmian w tej dziedzinie. A jeśli coś się zmienia, to za zawsze na lepsze.”

A to już wiesz?  Jak zorganizować pracę zdalną w firmie?

Podczas konferencji zostaną omówione najnowsze trendy związane z komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną oraz jakością obsługi klienta – czyli to, co ma znaczący wpływ na rozwój biznesu. Wśród prelegentów znajdą się uznani doradcy, trenerzy oraz praktycy, w tym: Nina Kowalewska-Motlik/Superbrands, Grzegorz Turniak/BNI Polska czy Urszula Martyl/Linkedin.

Partnerzy konferencji: Platynowy Partner: BAN, Złoty Partner: Zebza, Partnerzy: BNI Polska, GetFound, Freshmail, Vision Consulting Group, Salesmanago, Speakerslair, Patroni: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Stowarzyszenie Interim Managerów

IABC Poland to polskie przedstawicielstwo globalnej organizacji non-profit: The International Association of Business Communicators (IABC). IABC zrzesza ponad 16,000 ekspertów z 80 krajów. Dzięki programom akredytacyjnym, warsztatom, badaniom oraz cyklicznym konferencjom w zakresie komunikacji w biznesie organizacja od lat poszerza bazę wiedzy z tej dziedziny.

„Jesteśmy aktywni w kwestiach związanych z szeroko pojętą komunikacją biznesową. Podczas konferencji eksperci postarają się miarodajnie ocenić potencjał i faktyczną funkcjonalność tych działań dla środowiska biznesowego, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji celów biznesowych.” – dodaje Justyna Piesiewicz.

Dodatkowe informacje o konferencji: www.bucom2014.iabcpoland.pl

O IABC Poland
Międzynarodowe Stowarzyszenie Ekspertów ds. Komunikacji w Biznesie Polska (IABC/Poland) to polskie przedstawicielstwo globalnej organizacji non-profit: The International Association of Business Communicators (IABC). Organizacja aktywnie działa i komentuje rynek od 1970 r.
W swoich szeregach skupia ponad 16,000 ekspertów z 80 krajów. IABC dostarcza wiedzę, umożliwia dostęp do informacji i najnowszych analiz oraz raportów z całego świata na temat szeroko pojętej komunikacji w biznesie. Filozofią IABC jest hasło Be Heard® – Partnerzy i Członkowie IABC zyskują wiarygodność w swojej dziedzinie oraz mają możliwość dołączenia do sieci ekspertów wcielających w życie innowacyjne rozwiązania strategicznego zarządzania firmą.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Druga edycja Business Communiation Forum 2014 BIZNES, Firma - 27 marca w Warszawie odbędzie się druga edycja Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem jest IABC/Poland. Podczas konferencji zaproszeni prelegenci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w rozwoju biznesu.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy