Customer Experience Company - to motyw przewodni gruntownego rebrandingu Fixit. Jego efektem jest nie tylko odnowione logo, ale także szereg nowych usług zaprojektowanych z myślą o zaspokojeniu rosnących potrzeb klientów.
CCMS, w ramach kontynuacji współpracy z La Lorraine Polska, przeprowadził szkolenie indywidualne w obszarze kształtowania właściwych postaw menedżerskich i roli menedżera w zespole.
Nauka pomaga tworzyć innowacyjne rozwiązania, które w czasach pandemii są potrzebne bardziej, niż kiedykolwiek. 3M, łącząc siły z innymi przedsiębiorstwami oraz światowymi ekspertami, stale opracowuje produkty wspierające w
Wiedza doświadczonych pracowników w zestawieniu ze spojrzeniem z innej – nowej perspektywy ich młodszych kolegów - to idealne połączenie, które często prowadzi do powstawania zaskakująco udanych projektów.
Do zespołu Sodexo Benefits and Rewards Services dołączyła Małgorzata Roszak-Sygocka, która objęła stanowisko Product Managera kategorii Lojalność i Motywacja w Biznesie.
W Biuletynie Obsługi Klienta (3-4/2017) publikujemy wywiad z Tomaszem Paprockim, dyrektorem ds. sprzedaży korporacyjnej Focus Telecom Polska – jednego z wiodących dostawców narzędzi dla branży call/contact center.
Aluflam, duński koncern wytwarzający przeciwogniowe konstrukcje z aluminium i szkła, podpisał umowę najmu 4,5 tys. mkw. powierzchni magazynowo-produkcyjnej w parku MLP Pruszków II, należącym do MLP Group. W transakcji pośredni
Wystarczyło połączenie imbiru, cytryny i cukru trzcinowego, by uzyskać naturalny i niepowtarzalny smak,
Przedsiębiorcy, którzy chcą otrzymać wsparcie ze strony funduszu venture capital, w pierwszej kolejności muszą zgłosić swój projekt. W tym celu przesyłają do funduszu teaser inwestycyjny. Podpowiadamy, jak przygotować taki
GUS przedstawił wyniki faktorów za 2019 rok. Krajowy Rejestr Długów podsumował zadłużenie: na koniec 2019 r. firmy faktoringowe miały od odzyskania od swoich dłużników 389,2 mln zł.