Biznes

Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK

Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK
Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia

Data publikacji: 2019-08-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK
Kategoria: BIZNES,

Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów.

Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK BIZNES, - Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Dyskonty w oczach Polaków – case study marki KiK BIZNES, - Od kilku lat możemy obserwować ewolucję dyskontów w Polsce. Ich pozycja na rynku wciąż się umacnia, a Polacy nieprzerwanie wybierają je jako miejsce robienia zakupów.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  InPost szuka lokalizacji pod 100 nowych Paczkomatów® w województwie łódzkim

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy