Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrw
Ministerstwo Finansów przygotowało znowelizowany projekt ustawy o podatku akcyzowym, w którym zakłada wprowadzenie od 1 stycznia 2018 r. akcyzy na płyny do e-papierosów w wysokości 0,50 zł/ml.
Nowoczesne, designersko wyposażone biuro to wizytówka firmy. Nic dziwnego, że coraz więcej osób, które decydują się na zmianę miejsca zatrudnienia, zwraca uwagę na przestrzeń i udogodnienia, z których będą mogli korzysta�
Kolejny element strategii Check Point, mającej na celu zapewnienie bezpieczeństwa urządzeń mobilnych
Spółka TXM w restrukturyzacji, prowadząca siec sklepów z odzieżą damska, męską i dziecięcą, wdraża zmiany w zakresie wizerunku oraz oferty. Pierwszym krokiem jest ujednolicenie identyfikacji wizualnej oraz odświeżenie form
Ogromna konkurencja pomiędzy sklepami internetowymi sprawia, że otwieranie nowego ma sens tylko wtedy, gdy wyraźnie odróżnia się od innych. Dziś bardziej niż kiedykolwiek liczą się innowacyjne pomysły oraz takie przygotowani
Minęły dopiero dwa tygodnie od premiery książki Krzysztofa Sadeckiego „Własny biznes – dlaczego TAK”, a książka już trafiła na biurka najważniejszych osób w Polsce - wicepremiera i ministra gospodarki Janusza Piechoci�
Według raportu „Zarządzanie kryzysem w polskich przedsiębiorstwach 2018”, najpoważniejszym źródłem kryzysów wizerunkowych rodzimych firm jest Internet.
Dekpol SA zakończył budowę centrum logistycznego o powierzchni 13,2 tys. m2 w miejscowości Kokotów pod Krakowem.