Biznes Firma

Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu. Warsztaty w poznańskim Idea Hub

Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu. Warsztaty w poznańskim Idea Hub
Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w

Data publikacji: 2018-08-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu. Warsztaty w poznańskim Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma

Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie.

Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu. Warsztaty w poznańskim Idea Hub BIZNES, Firma - Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie.

Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie. Obecność przedsiębiorstwa w sieci pomaga zatem zatrzymać potencjalnego klienta na dłużej, stwarzając okazję do zyskania jego uwagi i zaufania. W jaki sposób zaistnieć w świecie wirtualnym z marką? Od czego zacząć? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub, tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!.

Internet staje się coraz powszechniejszy. Według badań GUS, w ubiegłym roku firmową stronę internetową posiadało 67% przedsiębiorstw, a obecnie aż 28,7 mln Polaków posiada dostęp do internetu[1]. Warto zatem wykorzystać to medium do kontaktu z odbiorcą poprzez firmową witrynę internetową. Odpowiednio prowadzona może bowiem przyczynić się do tego, że firma będzie postrzegana jako lider w branży. Stąd już o krok od pozyskania nowych klientów. Szata graficzna, ilość informacji, mapa strony, uporządkowanie, dodatkowe opcje – wszystko to zarówno z osobna, jak i w spójnej całości może pozytywnie wpłynąć na wizerunek naszego przedsiębiorstwa oraz pomóc mu rozwinąć skrzydła.

Od czego zacząć, gdy chce się zaistnieć w sieci? Co warto wiedzieć, by sprawnie poruszać się w tematyce stron i e-sklepów? Co składa się na budżet projektu internetowego? Jak przygotować brief dla specjalistycznej agencji? Już w najbliższy czwartek, 30 sierpnia o godz. 18:00 w poznańskim Idea Hub tajniki prowadzenia firmowej strony internetowej przedstawi Wojciech Popiela, Tech Project Manager oraz Front-end Developer w TenseApp!. Z branżą IT związany jest od 8 lat. Doświadczenie zdobywał m.in. realizując projekty dużych aplikacji internetowych. Od ponad 2 lat prowadzi TenseApp!, spółkę – córkę poznańskiej Grupy TENSE, dedykowanej projektom tworzenia stron, sklepów oraz aplikacji internetowych. Podczas warsztatów uczestnicy dowiedzą się, jakie praktyki pomogą przedsiębiorcom zaistnieć w sieci oraz poznają podstawowe know-how powstawania strony internetowej, a także najpopularniejsze błędy, jakie popełniają właściciele firm przy tworzeniu jej projektu.

A to już wiesz?  Gala Prezydenta Wrocławia zrealizowana przez WEBER GROUP

Udział w warsztatach jest bezpłatny, wymagane są jednak zapisy pod adresem [email protected]. Liczba miejsc jest ograniczona.

 

 

[1] Raport Gemius „E-commerce w Polsce 2018”

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Firmowa strona internetowa – motor dla biznesu. Warsztaty w poznańskim Idea Hub BIZNES, Firma - Uczestnicy badania prowadzonego przez amerykański Vistaprint Digital w przeważającej większości wskazali, że pierwszym działaniem przed dokonaniem zakupu produktu bądź skorzystaniem z usługi pewnej marki jest sprawdzenie jej w internecie.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy