Fanpage Suzuki, który prowadzony jest przez agencję Communication Unlimited, został doceniony przez fanów w mediach społecznościowych, a raport Sotrendera to potwierdza.
Bio Planet S.A. zaprezentowała wyniki finansowe za 3 kwartał 2014 roku. Spółka zanotowała znaczący wzrost przychodów w porównaniu do wyników osiąganych w latach ubiegłych.
Już od 10 grudnia NEONET zaprasza do salonu w zupełnie nowej lokalizacji. Od tego dnia NEONET będzie się mieścił przy ul. Budowlanych 3 Z okazji Wielkiego reotwarcia na Klientów czekać będą promocje oraz moc atrakcji i niespo
Nonviolent Communication (NVC) to coraz popularniejszy modelu komunikacji, który może być stosowany zarówno w życiu osobistym, jak i w biznesie.
Branża finansowa zaczyna dostrzegać, że choć poważnie traktowane działania etyczne mogą ograniczać konkurencyjność biznesu, prowadzą do budowy wyjątkowych organizacji.
A może by tak otworzyć własną lodziarnię... – kto z nas nie wpadł na ten pomysł, widząc długie kolejki przed budką z zimnymi deserami? Zanim jednak zdecydujemy się na inwestycję, warto poznać nieco bliżej specyfikę tej
Europ Assistance Polska uruchomiła dla swoich pracowników specjalną infolinię, w ramach której można uzyskać informacje na temat koronawirusa i skorzystać z tele/wideokonferencji z lekarzem.
Sukces firmy, której celem jest sprzedaż swoich produktów czy usług, w dużej mierze zależy od dobrze działającego procesu sprzedaży.
Kiedy w 1996 roku Szczepan Buryło założył prywatne przedsiębiorstwo oparte w 100% na polskim kapitale nie przypuszczał, że za 20 lat będzie stał na czele niekwestionowanego lidera systemów orynnowania w branży budowlanej.
Firmy z branży FMCG od lat z sukcesem budują lojalność konsumentów prowadząc dla nich szereg programów wspierających sprzedaż. Kupujący chętnie angażują się w prowadzone akcje, co przynosi obopólne korzyści zarówno ucz