Data publikacji: 2014-10-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Food Business Award dla Sodexo
Kategoria: BIZNES, Firma
Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo w Oxygen Park, przy ulicy Jutrzenki 137 w Warszawie, została uznana za najlepszy lokal gastronomiczny w Polsce w kategorii restauracja pracownicza w trzeciej edycji Food Business Awards 2014.
Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo w Oxygen Park, przy ulicy Jutrzenki 137 w Warszawie, została uznana za najlepszy lokal gastronomiczny w Polsce w kategorii restauracja pracownicza w trzeciej edycji Food Business Awards 2014. Prestiżowa nagroda została przyznana 28 października 2014 roku podczas najważniejszego spotkania profesjonalistów rynku gastronomicznego – XII Forum Rynku Gastronomicznego Food Business.
Food Business Awards, organizowany w ramach Forum Rynku Gastronomicznego Food Business, jest konkursem, w którym przedstawiciele branży wybierają najlepsze restauracje i lokale gastronomiczne. Konkurs jest nie tylko wyjątkową okazją do promocji najlepszych w Polsce firm gastronomicznych, ale także do uhonorowania pracy i osiągnięć ich właścicieli i pracowników. W trzeciej edycji Food Business Awards 2014, spośród licznych zgłoszeń, komisja konkursowa złożona z prelegentów i panelistów Forum Rynku Gastronomicznego Food Business, wyłoniła finalistów i przyznała nagrody w czternastu kategoriach. Restauracja CHILLI Bistro by Sodexo, została wybrana najlepszą restauracją pracowniczą roku. Ponadto Sodexo Prestige na Stadionie Narodowym w Warszawie znalazło się wśród trzech finalistów kategorii: efektywny rozwój marki.
„Jesteśmy dumni, że jury tegorocznego konkursu Food Business Awards 2014 nagrodziło jeden z oferowanych przez Sodexo konceptów restauracji. CHILLI Bistro by Sodexo to model restauracji pracowniczej nastawionej na oczekiwania różnych klientów pracujących w jednym miejscu. Podstawą docenionego konceptu jest nowoczesna organizacja lokalu oraz zróżnicowane menu, oparte na świeżych produktach, przygotowane przez ekspertów żywieniowych i szefów kuchni Sodexo. Cieszymy się, że restauracja doceniana każdego dnia przez klientów spotkała się z uznaniem profesjonalistów z branży. ” – powiedział Rafał Głowacki, dyrektor ds. usług Prestige w Sodexo Polska.
Koncept CHILLI Bistro by Sodexo
CHILLI Bistro działa w ramach jednego z konceptów oferowanych przez Sodexo. Restauracje funkcjonujące w tym modelu są projektowane z uwzględnieniem preferencji i oczekiwań klientów, które przed uruchomieniem placówek są oceniane przez Sodexo w autorskim badaniu PersonixTM. W oparciu o jego wyniki z uwzględnieniem specyfiki działalności właścicieli lub zarządców obiektów, w których są zlokalizowane restauracje, powstaje miejsce o nowoczesnym wystroju i zindywidualizowanej organizacji. Badanie PersonixTM pozwala również na tworzenie i stałe rozwijanie menu restauracji, także nagrodzonego CHILLI Bistro by Sodexo, w którym można znaleźć dania rybne i mięsne oraz dania wegetariańskie. Wśród propozycji dostępne są potrawy przygotowane bez dodatku tłuszczu, mąki, panierki, zasmażki czy pozbawione glutenu. W karcie nie brakuje także tradycyjnych polskich potraw i klasycznych dań kuchni międzynarodowej. Zaproponowane menu uwzględnia sezonową dostępność poszczególnych produktów oraz jest dostosowane do kalendarza obchodzonych świąt. W CHILLI Bistro by Sodexo, tak jak we wszystkich restauracjach Sodexo w Polsce, potrawy są przyrządzane codziennie, na miejscu, na bazie świeżych składników, pochodzących od sprawdzonych dostawców. Co należy podkreślić, kucharze zamiast gotowych mieszanek marynat i dodatków, wykorzystują wyłącznie składniki i przyprawy bez zawartości glutaminianu sodu, czyli chemicznego wzmacniacza smaku i zapachu.
W CHILLI Bistro serwis kelnerski w tradycyjnym ujęciu zastąpiony został wydawaniem posiłków wprost z linii wydawczej (za pomocą tzw. systemu pagerów), które gwarantują sprawną obsługę. Dodatkowe linie wydawcze służą do serwowania zup oraz ekspozycji produktów Simply to Go, kanapek, owoców, deserów i napojów. Takie funkcjonalne rozwiązania gwarantują nie tylko ładny wygląd i świeżość posiłków, ale także najwyższą staranność wykonania. Ciekawą formułą podawania potraw jest wprowadzony w restauracji CHILLI Bistro by Sodexo „show cooking”, czyli gotowanie na żywo. Formuła ta jest nie tylko bardzo atrakcyjna, ale pozwala również na wydawanie świeżych dań zgodnie z oczekiwaniami klientów.
Współczesne restauracje pracownicze nie wpisują już się w stare schematy stołówek pracowniczych. Tu decyduje przede wszystkim klient, który oczekuje nie tylko ciekawego wystroju i nowoczesnej organizacji, ale przede wszystkim oferty dostosowanej do jego szczególnych oczekiwań. To właśnie dzięki ofercie uwzględniającej preferencje klientów restauracja CHILLI Bistro by Sodexo, znajdująca się w warszawskim biurowcu Oxygen, została uznana za najlepszy przykład restauracji pracowniczej.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma