Data publikacji: 2019-10-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fyrklӧvern – 5 lat na polskim rynku!
Kategoria: BIZNES, Firma
Firma Fyrklövern – wiodący producent luksusowej porcelany, cenionej przez pasjonatów oryginalnego designu najwyższej jakości – świętuje 45 lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku.
Już od 5 lat Fyrklövern kreuje w Polsce trendy aranżacyjne, dostarczając najwyższej Już od 5 lat Fyrklövern kreuje w Polsce trendy aranżacyjne, dostarczając najwyższej jakości produkty, wyróżniające się zachwycającym wzornictwem. Przez ten czas, firma zdobyła szerokie uznanie, a Fyrklövern można śmiało uznać za symbol tradycji i wytwornej stylizacji stołu i aranżacji wnętrz.
Design tworzony z pasją
Wywodząca się ze Szwecji oraz działająca od ponad 45 lat w Skandynawii oraz od 5 lat w Polsce Firma Fyrklövern, zachwyca niezwykłym asortmentem. W portfolio marki znajdują się ekskluzywne, luksusowe serwisy obiadowe i kawowe, eleganckie sztućce, kieliszki oraz ekskluzywne artykuły dekoracji wnętrz. Unikalne wzornictwo Fyrklövern jest dziełem wielu wybitnych projektantów i artystów; w tym m.in. Larsa Wallina (wybitnego szwedzkiego projektanta couture, tworzącego dla gwiazd i dworu królewskiego), czy światowej sławy duetu projektantów Gitte Dyrberg i Henning Kerna.
Znakiem rozpoznawczym porcelany Fyrklövern są materiały najwyższej jakości oraz unikalne wzornictwo – ręcznie nanoszone dekory z 18-karatowego złota i prawdziwej platyny. Urzekające bogactwo i różnorodność produktów, pozwalają tworzyć wyjątkowe aranżacje stołu na każdą okazję – w stylu klasycznym, nowoczesnym, romantycznym czy glamour. Dla podkreślenia ekskluzywności, każdy z porcelanowych elementów serwisu opatrzony jest sygnaturą firmy gwarantującą autentyczność i najwyższą klasę produktu. Do bestsellerów marki zaliczamy zastawy porcelanowe tj.: Celebration, Victoria, Polska 100, Magic Garden, Nordic Birds, Lace czy Diamond. W 2018 roku marka otrzymała nagrodę od prestiżowego magazynu Dobre Wnętrze dla serwisu POLSKA 100, który został okrzyknięty mianem: PRODUKT ROKU 2018. Ambasadorką kolekcji została wielka artystka Grażyna Brodzińska.
Fyrklövern w Polsce
Na rynku polskim firma Fyrklövern zadebiutowała z ogromnym sukcesem pod koniec 2014 roku. Obecnie warszawski zespół polskiego oddziału firmy tworzy ponad 40 osób, które z pasją i kreatywnością angażują się we współtworzenie oraz lansowanie nowych trendów, a przede wszystkim dbają o najwyższy poziom profesjonalizmu w Obsłudze Klienta. – To dla nas wielki zaszczyt, iż już od 5 lat cieszymy się zaufaniem tysięcy wymagających Klientów i możemy dostarczać im unikalne produkty, które łączą w sobie doskonałą jakość, ekskluzywność, funkcjonalność oraz najnowsze trendy – mówi Katarzyna Gorzkowska-Pasek, Dyrektor Generalna Fyrklövern Polska. – Priorytetem jest dla nas budowa długoterminowych relacji z naszymi Klientami. Odpowiadamy na ich oczekiwania, zarówno w zakresie unikalnego wzornictwa oraz jakości na najwyższym, światowym poziomie, jak i doskonałej obsługi. Inspirujemy, zapewniamy indywidualne doradztwo – tak, by każdy kupujący mógł poczuć się naprawdę wyjątkowo. Satysfakcja i zaufanie Klientów jest dla nas najlepszą motywacją, a fakt, iż Fyrklövern zagościł na tak wielu polskich stołach, stając się nieodłącznym towarzyszem rodzinnych spotkań i wyjątkowych uroczystości – to szczególny powód do dumy.
Fyrklövern należy do Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego. Organizacja zrzesza najbardziej dynamiczne firmy działające w obszarze marketingu bezpośredniego i interaktywnego, które przestrzegają najwyższych zasad etycznych.
Fyrklövern zapowiada dalszy rozwój i ugruntowanie wysokiej pozycji na rynku produktów luksusowych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma