Data publikacji: 2014-09-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Grodno uruchomiło nowy punkt sprzedaży w Zielonej Górze
Kategoria: BIZNES, Firma
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Zielonej Górze.
Spółka Grodno, jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, uruchomiła nowy punkty sprzedaży w Zielonej Górze. To już piąty punkt sprzedaży otwarty w bieżącym roku w ramach strategii spółki, która zakłada, między innymi, rozbudowę sieci w zachodniej Polsce. Aktualnie Grodno posiada 41 punktów sprzedaży. W planach na kolejny rok obrotowy jest następne pięć nowych punktów sprzedaży.
– Chcemy, aby nasze placówki były obecne we wszystkich kluczowych miastach w Polsce. W związku z tym konsekwentnie zdobywamy nowe przyczółki m.in. na zachodzie Polski, w województwie lubuskim i dolnośląskim – podsumował Andrzej Jurczak, prezes Grodna SA.
Zgodnie ze strategią spółka planuje rozwój sieci sprzedaży o 10 punktów w latach 2014-2016. W bieżącym roku obrotowym zakładano otwarcie pięciu punktów, zaś kolejne pięć ma być uruchomione w roku obrotowym 2015/2016.
– W rekordowo krótkim czasie – na bazie środków własnych – udało nam się z sukcesem zrealizować I. etap strategii, czyli rozbudować sieć sprzedaży o pięć nowych oddziałów. Oddział w Zielonej Górze jest naszym piątym punktem uruchomionym od początku tego roku obrotowego. To potwierdza słuszność wybranego kierunku strategicznego i pokazuje nasze kompetencje w rozwijaniu firmy – dodał Prezes Jurczak.
Giełdowa spółka posiada obecnie 41 punktów sprzedaży zlokalizowanych w kluczowych polskich miastach m.in. w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Poznaniu i Wrocławiu. Najintensywniej Grodno działa w województwie mazowieckim, gdzie od wielu lat jest liderem z 18 punktami dystrybucyjnymi. Punkty sprzedaży zaopatrywane są z nowoczesnego centrum magazynowego zlokalizowanego w Małopolu pod Warszawą.
Dodatkowe informacje o spółce Grodno SA:
Grodno SA to jeden z czołowych dystrybutorów artykułów elektrotechnicznych i oświetleniowych w Polsce, oferujący ponad 130 tys. towarów krajowych i międzynarodowych producentów oraz produkty pod marką własną Luno. W ramach wartości dodanej dla klientów, spółka świadczy specjalistyczne usługi doradztwa i audytów energetycznych i oświetleniowych oraz usługi z obszaru projektów fotowoltaicznych. Klientami spółki są firmy zajmujące się instalacją elektryczną, przemysł (służby utrzymania ruchu, firmy z branży przemysłowej), dystrybucją (hurtownie i sklepy), obiekty wielkopowierzchniowe (magazyny, sieci handlowe, biurowce, hotele), jak i klienci detaliczni.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma