Środek listopada to w wielu firmach czas gorących poszukiwań idealnego prezentu dla kontrahentów, klientów i pracowników. Wybór spośród oferty dostępnej na rynku jest naprawdę duży...
Coraz więcej firm decyduje się na wdrożenie oprogramowania, podnoszącego efektywność pracy. Dobrze zrealizowana inwestycja daje korzyści nie tylko finansowe. Zakup najlepszego oprogramowania nie gwarantuje jednak efektów, jeśl
Zawiercie, Grudziądz, Gniezno, Szczecin, Stargard – pięć nowych restauracji to bilans pierwszego półrocza w największej polskiej sieci franczyzowej sushi barów Koku Sushi. W najbliższych miesiącach ruszą jeszcze lokale w Ol
W życiu nic nie jest tylko czarne albo białe.
Do blisko 442 milionów złotych wzrosło zadłużenie branży motoryzacyjnej notowane w Krajowym Rejestrze Długów. To prawie 30% więcej w stosunku do lipca 2016 roku. Przede wszystkim odpowiadają za nie dilerzy samochodowi i sprze
Nasze stanowiska pracy, tym bardziej w dobie koronawirusa, powinny być w odpowiedni sposób przygotowane do pracy. Jak wskazują eksperci Staples, powrót z home office do biur może być w pełni bezpieczny i nie wiązać się z okle
Fit Cake i Krowarzywa udowadniają, że wegańskie nie znaczy mniej smaczne.
Jedno jest pewne – trudny klient to ten, którego nie lubi nikt, kto w jakikolwiek sposób zajmuje się obsługą klienta. Czy istnieje jednak jakaś jedna, uniwersalna definicja trudnego klienta? I czy dla dwóch różnych sprzedawc
• Tylko co drugi przedsiębiorca sprawdza kontrahentów przed zawarciem transakcji. • Równocześnie 52 proc. firm spotkało się z niesolidnością partnerów biznesowych przy zapłacie za towary i usługi. • Rolę sprawdzające
Prezes Janusz Górski przechodzi na emeryturę • Szymon Bielas, CFO, tymczasowo przejmuje obowiązki Prezesa Zarządu