Data publikacji: 2017-06-01
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ideal Group otwiera oddział we Wrocławiu
Kategoria: BIZNES, Firma
Białostocki operator vendingowy Ideal Group uruchomił swój oddział we Wrocławiu. To element strategii rozwojowej firmy
Białostocki operator vendingowy Ideal Group uruchomił swój oddział we Wrocławiu. To element strategii rozwojowej firmy
Powstanie placówki jest efektem kilkuletnich działań Ideal Group we Wrocławiu i okolicach, a także współpracy z jednym z większych wrocławskich operatorów automatów sprzedażowych
– Bezpośrednim celem uruchomienia oddziału w stolicy Dolnego Śląska jest sprawniejsza obsługa naszych dotychczasowych klientów, a także chęć pozyskania nowych. Stała obecność we Wrocławiu ułatwia nasza działania operacyjne – mówi Andrzej Nartowicz, prezes Ideal Group.
Jak podkreśla, Wrocław jest strategicznym punktem na mapie vendingowej kraju.
– To swoista Mekka branży automatów sprzedażowych. Tam pojawiły się pierwsze firmy vendingowe – dodaje Andrzej Nartowicz. – Obecnie jest to bardzo konkurencyjny rynek, na którym działa wielu operatorów, ale także świadomość tamtejszych klientów i zapotrzebowanie na produkty sprzedawane za pośrednictwem automatów jest wyższa, niż w innych regionach kraju.
W ramach planów rozwojowych Ideal Group zainteresowana jest kolejnymi dużymi miastami – m.in. na Śląsku, w Wielkopolsce i na Mazowszu. Obecnie firma ma placówki w Białymstoku, Warszawie, Lublinie i Będzinie.
Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych. Jako Ideal Cafe za pośrednictwem swoich urządzeń serwuje kawę, wodę – jako Ideal Water czy zupy, jako Zupper. Wkrótce planuje uruchomienie nowego formatu_ Ideal Bistro. Motorem napędowym firmy jest innowacyjna technologia płatnicza Pay2Vend – autorskie rozwiązanie dedykowane branży vendingowej. Dzięki niej użytkownicy automatów mogą dokonywać zakupów z wykorzystaniem prepaidowych kart i breloków do płatności zbliżeniowych oraz telefonów komórkowych. Powiązane są one z własnym systemem płatności (porównywalnym jedynie z rozwiązaniami dostępnymi w bankowości). Dzięki platformie internetowej konsument ma pełną kontrolę nad zakupami, może je planować i zasilać konto, z którego pobierane są opłaty.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma