Logistyka produktów wentylacyjnych, grzewczych i klimatyzacyjnych cechuje się specyficznymi wymaganiami. Często są to wyroby o wysokiej wartości, dedykowane pod konkretne projekty inwestycyjne i wrażliwe na uszkodzenia
Wykorzystanie akcji wsparcia sprzedaży nie musi oznaczać prowadzenia długoterminowych programów lojalnościowych.
Tylko co czwarty przedsiębiorca przyznaje wprost, że nie wie, czym jest faktoring. Aż 75 procent firm deklaruje jego, mniejszą lub większą, znajomość. Poprawnie na pytanie, czym jest faktoring odpowiedziało zaledwie trzy z dzi
Prezes Janusz Górski przechodzi na emeryturę • Szymon Bielas, CFO, tymczasowo przejmuje obowiązki Prezesa Zarządu
W środę, 8 czerwca, w kompleksie Centrum Bankowo-Finansowego „Nowy Świat”, tuż przy Rondzie de Gaulle’a w Warszawie, odbędzie się honorowa zbiórka krwi. Wszystkie osoby chętne pomóc, organizatorzy zapraszają w godzinach
Znamy laureatów prestiżowego projektu Home Zone – jakość i niezawodność.
Blisko 23 mln zł przychodów uzyskał Promotech w pierwszym półroczu tego roku. Eksporterowi udało się utrzymać udział w rynku, mimo kurczącego się globalnego popytu na narzędzia i urządzenia do automatyzacji spawania.
Małe i średnie firmy poszukują efektywnych opcji drukowania, które pozwolą im zwiększyć wydajność, obniżyć koszty oraz uprościć codzienne procesy. Na te potrzeby odpowiada Xerox z pomocą wielofunkcyjnych drukarek B1022/ B
Spółki Voice Contact Center i ArchiDoc z Grupy OEX realizują usługi z obszaru wielokanałowej obsługi klienta i zarządzania dokumentami dla VIPPO, nowego gracza na rynku fin-tech w Polsce.
Primavera Parfum, polski dystrybutor e-commerce, uruchomił innowacyjne rozwiązanie dla firm z branży kosmetycznej, ekologicznej oraz parentingowej. Usługa komisu skierowana jest do podmiotów, poszukujących nowych kanałów sprzed