Biznes Firma

ITP rozwija innowacje na rynku globalnym

ITP rozwija innowacje na rynku globalnym
ITP, polski lider w dostarczaniu dla medycyny estetycznej najnowszych technologii, rozszerza działalność w kraju i za granicą. Spółka stawia na badania i rozwój nad innowacyjnymi

Data publikacji: 2015-03-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ITP rozwija innowacje na rynku globalnym
Kategoria: BIZNES, Firma

ITP, polski lider w dostarczaniu dla medycyny estetycznej najnowszych technologii, rozszerza działalność w kraju i za granicą. Spółka stawia na badania i rozwój nad innowacyjnymi produktami.

ITP rozwija innowacje na rynku globalnym BIZNES, Firma - ITP, polski lider w dostarczaniu dla medycyny estetycznej najnowszych technologii, rozszerza działalność w kraju i za granicą. Spółka stawia na badania i rozwój nad innowacyjnymi produktami.

ITP wprowadza na polski rynek najwyższej jakości, opatentowane technologie i rozwiązania dla medycyny estetycznej i wellness. W ciągu pięciu lat spółka zdobyła w tym segmencie pozycję lidera i z sukcesem rozpoczęła eksport własnych produktów za granicę.

Jako jedna z nielicznych polskich firm ITP  skoncentrowała swoją strategię na innowacyjnych rozwiązaniach. Taki model działalności pozwolił na coroczne podwajanie skali działalności. Spółka rozpoczęła w ubiegłym roku produkcję własnej marki kosmoceutyków i wypełniaczy medycznych Neauvia, które sprzedaje do 17 krajów na całym świecie. ITP stała się także producentem urządzenia Zaffiro, renomowanej technologii  wykorzystywanej w medycynie estetycznej.

– Nasze własne marki chcemy sprzedawać globalnie.  Przywiązujemy dużą wagę do prac badawczych nad urządzeniami medycznymi. Sekcja Research & Development ITP skupia wybitnych specjalistów medycznych oraz inżynierów, którzy nieustannie poszukują nowych rozwiązań estetycznych, pracują nad innowacyjnymi technologiami – mówi Gabriele Drigo, prezes zarządu ITP S.A.

Jak szacuje członek zarzadu ITP S.A. Dominik Śliwowski, udział firmy w sprzedaży nowoczesnych urządzeń dla medycyny estetycznej na polskim rynku wynosi 40 proc. ITP spodziewa się w tym roku podwojenia przychodów na zagranicznych rynkach i zwiększenia sprzedaży produktów z kategorii wellness. Spółka prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami, wśród których znajdują się m.in. fundusze inwestycyjne i private equity.

Głównymi odbiorcami produktów ITP są gabinety i placówki medyczne. W 2013 roku firma rozszerzyła swoją działalność o segment wellness, stając się wyłącznym przedstawicielem włoskiej marki Technogym na polskim rynku. W ofercie Technogym znajduje się około tysiąca urządzeń skierowanych m.in. do klubów fitness, hoteli, szpitali i prywatnych klientów.

A to już wiesz?  Bądź smart! Wybierz smart! - czyli wiosenna promocja firmy WIŚNIOWSKI

– Widzimy ogromny potencjał w rozwijaniu nowych linii produktów i wprowadzaniu na polski rynek innowacyjnych marek. W Polsce rośnie świadomość wellness, coraz więcej osób chce dbać o własny wygląd i sylwetkę i są one gotowe przeznaczać na to  znaczące fundusze – mówi Dominik Śliwowski,.

Rynek medycyny estetycznej  jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się w Polsce i na całym świecie. Jak szacują eksperci, Polacy wydają już około miliarda złotych na zabiegi medycyny estetycznej. Wartość polskiego rynku urośnie w tym roku o ok. 15 proc. – 20 proc.

ITP S.A. została założona w 2007 roku. Od 2011 roku spółka koncentruje swoją działalność w branży medycyny i medycyny estetycznej.  Obecnie ITP S.A. ma w swojej ofercie kilkanaście uznanych na światowym rynku marek i zatrudnia ponad 50 specjalistów. Działalność i profesjonalizm firmy zostały wielokrotnie docenione i nagrodzone. ITP S.A. została trzykrotnym laureatem rankingu Gazele Biznesu, organizowanym przez gazetę „Puls Biznesu”, oraz dwukrotnie uzyskała statuetkę Diamentu magazynu „Forbes”.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
ITP rozwija innowacje na rynku globalnym BIZNES, Firma - ITP, polski lider w dostarczaniu dla medycyny estetycznej najnowszych technologii, rozszerza działalność w kraju i za granicą. Spółka stawia na badania i rozwój nad innowacyjnymi produktami.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy