Biznes Firma

Jak sprzedać ekskluzywny produkt? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub

Jak sprzedać ekskluzywny produkt? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub
Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych

Data publikacji: 2017-11-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak sprzedać ekskluzywny produkt? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub
Kategoria: BIZNES, Firma

Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów?

Jak sprzedać ekskluzywny produkt? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub BIZNES, Firma - Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów?

Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów? Na te pytania, już 9 listopada w poznańskim Idea Hub, odpowie Tomasz Gens, współtwórca i właściciel jednej z pierwszych na polskim rynku marek czarnego kawioru.

Rynek dóbr luksusowych ciągle rośnie. Wartość ekskluzywnych produktów  sprzedanych w 2016 roku wyniosła ponad 16 mld zł. Wzrost w porównaniu do roku 2015 jest znaczny, bo wynosi aż 15%. Polska pod tym względem cały czas goni Europę Zachodnią, dlatego ta część gospodarki jest bardzo chłonna a eksperci przewidują  jej ciągły rozwój[1].

O tym, jak odnaleźć się na takim rynku i uczynić swoją sprzedaż bardziej efektywną, opowie na swoim przykładzie Tomasz Gens. Spotkanie będzie miało miejsce 9 listopada o godzinie 19:00  w poznańskim Idea Hub.  Tomasz Gens jest współtwórcą i właścicielem firmy Enoir Caviar – jednej z pierwszych na polskim rynku marek czarnego kawioru. Aktualnie zajmuje się dystrybucją i promocją oryginalnego "czarnego złota" w Polsce i krajach UE, prowadząc degustacje i szkolenia dla pasjonatów tego wykwintnego produktu. 

Wydarzenie odbędzie się w ramach cyklu spotkań networkingowych w poznańskim Idea Hub. Podczas ich trwania, zaproszony gość opowiada doświadczeniu zdobytym dzięki prowadzeniu własnej firmy. Przedsiębiorcy natomiast mają możliwość czerpania z wiedzy prelegenta, spotkania się z innymi biznesmenami, wymiany opinii oraz nawiązania nowych kontaktów biznesowych.

Idea Hub to przestrzeń coworkingowa, w której można bezpłatnie popracować, napić się kawy czy wynająć salę konferencyjną na spotkanie z kontrahentem. Regularnie odbywają się w niej również warsztaty dotyczące szeroko pojętej przedsiębiorczości.

A to już wiesz?  Chimney laureatem prestiżowego konkursu Office Superstar

 

[1] https://assets.kpmg.com/content/dam/kpmg/pl/pdf/2016/12/pl-Raport-KPMG-Rynek-dobr-luksusowych-w-Polsce-Edycja-2016.pdf

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Jak sprzedać ekskluzywny produkt? Bezpłatne warsztaty w Idea Hub BIZNES, Firma - Jak skutecznie sprzedawać wysokiej klasy produkty? Czy ekskluzywność wpływa na formę sprzedaży i sposób promocji? Jakie są metody na zbudowanie sieci oddanych klientów?
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy