Data publikacji: 2019-10-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jesienne nowości w obsłudze klienta
Kategoria: BIZNES, Firma
W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ, które brzmi: Marketerze – czy nadal jesteś w grze?
W najnowszym wydaniu BOK (9-10/2019) Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB odpowie na kilka naszych pytań na temat zbliżającego się, 11. Forum Marketingu Zintegrowanego. Dowiemy się m.in. co kryje się pod hasłem tegorocznego FMZ, które brzmi: Marketerze – czy nadal jesteś w grze?
Przekażemy też relację z pierwszego w tym sezonie spotkania w ramach Akademii Jakości Contact Center, organizowanego przez SMB. Akademia to cykl spotkań praktyków, którego głównym założeniem jest nauka oraz wymiana doświadczeń osób odpowiedzialnych za monitoring i doskonalenie jakości działania jednostek cc. Prelegentami Akademii są eksperci w zakresie m.in. rekrutacji, szkolenia zespołów, budowy programów szkoleniowych, a także zarządzania jakością w call/contact center. Uczestnicy Akademii to z kolei praktycy zajmujący się na co dzień doskonaleniem jakości w swoich organizacjach.
Kontel, firma znana na polskim rynku z importu i dystrybucji urządzeń telekomunikacyjnych, zaprezentuje jedną ze swoich nowości technologicznych – urządzenie przydatne w contact center i nie tylko….
Zapraszamy do lektury!
Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: www.customercare.com.pl/biuletyn
Kontakt:
Sylwester Kućmierowski
tel.: 519 07 00 03
mail: [email protected]
www.facebook.com/BOK.customercare
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma