W Wola Parku, 10 czerwca, w nowej odsłonie otworzył się salon Mohito. Sklep po rozbudowie zajmuje powierzchnię 440 mkw. i znajduje się na poziomie +1.
Bezpieczeństwo na pierwszy miejscu
Klient street foodów jest teraz zupełnie inny niż jeszcze dekadę temu. Zauważają to analitycy rynku, a także przedsiębiorcy działający w sektorze gastronomii. Jak się zmienił, jakie są jego wymagania i jak im sprostać?
W I kwartale 2019 roku wydłużył się średni okres oczekiwania na zapłatę ze strony kontrahentów z 3 miesięcy i 15 dni do 3 miesięcy i 24 dni. Przedsiębiorcy boją się, że w kolejnych miesiącach problemy z egzekwowaniem nal
Współczesne technologie i dostęp do internetu dają dziś małym i średnim przedsiębiorcom olbrzymie możliwości rozwoju firmy. Nowoczesne przedsiębiorstwa świadczące swoje usługi, dążą do poprawy efektywności przy jednoc
Dobiegła końca kolejna edycja programu „Przedsiębiorstwo Fair Play” – programu, który od 1998 roku wzmacnia wizerunek polskich przedsiębiorstw oraz pomaga zdobyć zaufanie klientów, partnerów biznesowych i społeczności l
Efektywność. Kreatywność. Produktywność. Co im sprzyja? A co przeszkadza? Obalamy mity o tak zwanych multitaskingu i brainstormingu.
Wystartował TapOn – pierwszy w Polsce system do tworzenia programów lojalnościowych i promocji, który pozwala automatycznie oszacować koszt i wpływ promocji na sprzedaż oraz prowadzić badania opinii klientów.
Soodi Pierogarnia działa od niecałych dwóch miesięcy, a już zdążyła podbić serca białostoczan. Ręcznie robione pierogi, przytulny wystrój wnętrza i przeszklony plac zabaw dla dzieci – obok tego miejsca naprawdę ciężko
Tworzą nowe miejsca pracy, wspierają domu dziecka, finansują studia pracownikom, chronią środowisko i jednocześnie stawiają na rozwój biznesu - z takich firm warto brać przykład i poznać ich sposób na sukces.