Biznes Firma

Kiedy wizja staje się rzeczywistością

Kiedy wizja staje się rzeczywistością
Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przychodzi Project

Data publikacji: 2020-06-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kiedy wizja staje się rzeczywistością
Kategoria: BIZNES, Firma

Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przychodzi Project Manager.

Kiedy wizja staje się rzeczywistością BIZNES, Firma - Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przychodzi Project Manager.

Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przychodzi Project Manager.

Kim jest i dlaczego jest doskonałym rozwiązaniem? Project Manager czyli osoba zarządzająca projektami odpowiedzialna jest za realizacje powstałej wizji. Tak naprawdę monitoruje i doprowadza koncepcje od początku do końca. Planuje zadania tak, by wszystko przebiegało zgodnie z harmonogramem. Osoba na takim stanowisku powinna charakteryzować się określonymi cechami. Aby zarządzać grupą ludzi nie liczą się tylko zdolności interpersonalne bez których oczywiście ciężko wyobrazić sobie sukces. Istotną cechą dobrego Project Managera jest umiejętność zarządzania czasem swoim oraz zespołu. I nie mamy tutaj na myśli narzucania bardzo szybkiego tempa pracy, najlepiej 18h na dobę, ale takie planowanie działań i rozlokowanie obowiązków tak, by komunikacja była sprawna, a wykonywanie poleceń nie powodowało zniechęcenia.

Project Manager analizując wykonanie biznes planu musi odpowiednio przygotować fundamenty swojej pracy. Na bieżąco monitoruje działania konkurencji oraz współpracowników. Wiedza nie ogranicza się do prowadzonego działania, ale swoim zakresem musi sięgać również do zagadnień prawno- księgowych. Kiedy prace zwalniają tempa to właśnie osoba odpowiedzialna za doprowadzenia projektu do końca musi odnaleźć przyczynę i rozwiązanie problemu.

– Prowadzenie zespołu i bycie Project Managerem to jak bycie kapitanem statku. W teorii wszyscy wiedzą, co mają robić, ale kiedy napotyka ich większy chaos i burza niż zwykle oczekują wsparcia i pokierowania zadań w odpowiedni sposób- tak twierdzi Monika Chrobasik, Project Manager w firmie Provema, która wczoraj zamknęła kolejny nie łatwy projekt czyli prezenty dla stałych klientów za terminowe wykonanie zobowiązania.

A to już wiesz?  Sejf na straży porządku w biurze

Zarządzanie projektami jest ogromnym wyzwaniem. Wymaga stałego poszerzania wiedzy oraz kompetencji. Zadania są różnorodne. Bardzo często unikatowe. Nie ulega wątpliwości, że osoby pełniące taką funkcję nie mają czasu na monotonię.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kiedy wizja staje się rzeczywistością BIZNES, Firma - Współczesne tempo rozwoju firm i wprowadzane innowacje wymagają od pracowników szeregu kompetencji i zaangażowania. Ilość prac oraz projektów prowadzonych jednocześnie niejednokrotnie jest sporym wyzwaniem. Tu z pomocą przychodzi Project Manager.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy