Biznes

Klienci chcą być wyjątkowo traktowani, ale obawiają się o swoje dane osobowe

Klienci chcą być wyjątkowo traktowani, ale obawiają się o swoje dane osobowe
Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, ale jednocześnie obawiają się nadużyć w przetwarzaniu danych

Data publikacji: 2018-09-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Klienci chcą być wyjątkowo traktowani, ale obawiają się o swoje dane osobowe
Kategoria: BIZNES,

Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, ale jednocześnie obawiają się nadużyć w przetwarzaniu danych osobowych.

Klienci chcą być wyjątkowo traktowani, ale obawiają się o swoje dane osobowe BIZNES, - Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, ale jednocześnie obawiają się nadużyć w przetwarzaniu danych osobowych.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Klienci chcą być wyjątkowo traktowani, ale obawiają się o swoje dane osobowe BIZNES, - Tegoroczne badanie Salesforce poświęcone zaufaniu klientów do przedsiębiorstw dobitnie pokazuje paradoks dzisiejszego świata. Klienci oczekują od firm personalizowanego kontaktu, ale jednocześnie obawiają się nadużyć w przetwarzaniu danych osobowych.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  ZAUTOMATYZOWANIE MAGAZYNÓW KLUCZEM DO SUKCESU

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy