Biznes Firma

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.
CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu

Data publikacji: 2016-06-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A.
Kategoria: BIZNES, Firma

CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego.

Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A. BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego.

CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego. Dział Handlowy odpowiedzialny jest za nawiązywanie i utrwalanie relacji z klientami instytucjonalnymi (podmioty z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego). Zadaniem CCMS  jest także doradztwo w tworzeniu metodyki pracy Biura Obsługi Klienta Morizon S.A.

Na przełomie 2015 i 2016 roku CCMS brał udział w procesie tworzenia komórki telefonicznej obsługi klientów Morizon S.A. korzystających z serwisów internetowych należących do Spółki. CCMS odpowiadał za przeszkolenie personelu, stworzenie skryptów i scenariuszy obsługowych, coaching indywidualny pracowników oraz stworzenie modelu monitorowania i raportowania pracy zespołu. Do zadań tej komórki należy utrzymywanie kontaktów
z klientami indywidualnymi, pozyskiwanie informacji mających wpływ  na sprzedaż usług, weryfikacja statusu klientów i sprzedaż usług dodatkowych (m.in. finansowanie zakupu nieruchomości).

Morizon S.A. prowadzi działalność w zakresie usług reklamy, publikacji ogłoszeń online oraz marketingu internetowego dla podmiotów z branży nieruchomości i pośrednictwa kredytowego, a także  osób indywidualnych. Jest także twórcą i dostawcą zaawansowanych aplikacji bazodanowych do obsługi biur nieruchomości.

CCMS  świadczy usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta
i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank, Toyota Leasing, Infakt, IT Card, pkt.pl

Kontakt:

Sylwester Kućmierowski

tel.:  607 068 300

mail: sylwester.kuć[email protected]

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: [email protected]  

 

www.ccms.com.pl

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Kolejny etap współpracy CCMS i Morizon S.A. BIZNES, Firma - CCMS (Customer Care Management & Solutions) wkroczył w kolejny etap współpracy z Morizon S.A. Realizuje cykl szkoleń, których celem jest podniesienie kwalifikacji i fektywności sprzedażowej pracowników Działu Handlowego.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

A to już wiesz?  Empik.com – jeden z czołowych sklepów internetowych w Polsce – kończy 20 lat!

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy