Aktualności

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo
Informacja dla mediów Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo Warszawa, 19 stycznia 2021 r. Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z

Informacja dla mediów

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo

Warszawa, 19 stycznia 2021 r.

Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów napojów i produktów spożywczych. Współpraca globalnego koncernu z największym polskim klubem sportowym trwa nieprzerwanie od 2010 roku.

Nowo podpisana umowa obowiązywać będzie do 30 czerwca 2023 roku. Obaj partnerzy współpracują ze sobą już ponad dekadę, w trakcie której Legia Warszawa zdobyła 12 trofeów, wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA i fazie pucharowej Ligi Europy UEFA. W ramach partnerstwa, produkty Pepsi będą cieszyć kibiców po powrocie na trybuny w strefach biznesowych oraz w punktach gastronomicznych na stadionie Legii, który w latach 2011-2014 nosił nazwę Pepsi Arena.

– Cieszymy się ze stabilnej i wieloletniej współpracy z PepsiCo, partnerem działającym na międzynarodowym rynku. Podpisanie nowej umowy w czasie pandemii, kiedy sytuacja ekonomiczna wielu firm jest bardziej wymagająca, to dowód wzajemnego zaufania i konsekwentnej realizacji celów biznesowych. Jakość produktów i usług naszych partnerów jest jednym z najważniejszych kryteriów, którymi kierujemy się w strategii sponsoringowej klubu. Kontynuacja tej współpracy to dobra wiadomość dla ceniących sobie najwyższe standardy kibiców, którzy – mamy nadzieję – w Nowym Roku wrócą na stadiony i razem z nami przeżyją wiele emocjonujących momentów – powiedział Paweł Kokosza, dyrektor komercyjny Legii Warszawa.

– PepsiCo regularnie angażuje się w sponsorowanie wydarzeń i klubów sportowych, a pełna energii, silna marka Pepsi wielu kibicom kojarzy się z pozytywnymi doznaniami przeżywanymi na stadionach całego świata. Legia Warszawa to jeden z najlepszych polskich klubów – jesteśmy dumni, że dzięki naszej obecności na stadionie warszawskiego zespołu możemy uczestniczyć w jego sportowych sukcesach – powiedział Wojciech Świderski, Starszy Kierownik Sprzedaży AFH, PepsiCo Polska. – Ponad dziesięcioletnia współpraca z Legią Warszawa to dowód na siłę naszego partnerstwa, a kolejne jej przedłużenie jedynie potwierdza zaangażowanie obu stronu w rozwijanie obopólnie korzystnych relacji. Cieszymy się na kolejny okres udanej współpracy – dodał Wojciech Świderski.
PepsiCo wspólnie z Fundacją Legia Warszawa w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY wsparło najbardziej potrzebujących seniorów w trakcie pandemii Covid-19. Ponad 3,5 tys. ciepłych posiłków oraz napojów trafiło do osób starszych w Warszawie.

A to już wiesz?  „Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowy

***

Legia Warszawa
Legia Warszawa to aktualny, 15-krotny mistrz kraju, 19-krotny zdobywca Pucharu Polski (rekord) i lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy. Jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim klubem – jej kanały w social mediach obserwuje ponad 1,5 mln fanów. Legia została założona w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudskiego, walczących na froncie wschodnim I wojny światowej. Swoje mecze rozgrywa przy ul. Łazienkowskiej 3 na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Józefa Piłsudskiego, który może pomieścić 31 tys. widzów. W lipcu 2020 roku klub oddał do użytku Legia Training Center, najnowocześniejszy ośrodek treningowy w Europie Środkowej. Jako jedyny polski zespół Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA – w sezonach 1995/1996 i 2016/2017. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów UEFA 1995/1996.

PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.
Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

A to już wiesz?  Grupa CDRL podsumowuje 2020 rok

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy