Biznes Firma

Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska

Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska
Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia

Data publikacji: 2019-05-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska
Kategoria: BIZNES, Firma

Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).

Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska BIZNES, Firma - Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).

Chorwacka firma Podravka od lat odnosi duże sukcesy na polskim rynku. Po raz kolejny zadowolenie klientów zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta, który już od 15 lat nagradza najlepsze marki. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).  

Plebiscyt Laur Konsumenta toogólnopolski projekt, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych produktów, marek i usług. Przyznawany jestw 3 kategoriach: Laur Konsumenta/Klienta, Top Marka oraz Odkrycie Roku. Wyróżnienie w tym plebiscycie jest szczególnie ważne, gdyż nagroda przyznawana jest na podstawie badań konsumenckich. Każdy oddany głos, to potwierdzenie zadowolenia i zaufania klientów, a to niewątpliwie wyznacznik sukcesu dla każdej firmy.

W tegorocznej, jubileuszowej edycji wyłoniono również grupę Liderów XV-lecia. Nagroda stworzona została z myślą o markach, które podczas minionych edycji programu osiągały najwyższe pozycje w swoich kategoriach plebiscytu i zostało to dodatkowo poparte wynikiem najnowszego sondażu. Tytuł Lidera przyznano całej ofercie produktowej firmy Podravka Polska, która do tej pory została wyróżniona już siedem razy w różnych kategoriach plebiscytu:

 

Złoty Laur Konsumenta 2005 dla Vegety
Laur Konsumenta – Odkrycie Roku 2010 dla marki Vegeta Natur
Złoty Laur Konsumenta 2013 w kategorii przyprawy uniwersalne
Laur Konsumenta – Lider Dekady Konkursu (2004-2014)
Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Podravka w kategorii pasty warzywne
Złoty Laur Konsumenta 2019 dla marki Vegeta w kategorii przyprawy
Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019) dla marki Podravka 

A to już wiesz?  Polska firma drukuje: jak wygląda zapotrzebowanie na druk?

 

Podravka Polska jest obecna na rynku od ponad 25lat, jednak sprzedaż w Polsce chorwacka firma zaczęła już w latach 70-tych, wprowadzając na rynek Vegetę. Firma stale wychodzi naprzeciw potrzebom polskich konsumentów i rozwija swoje portfolio. Obecnie produkty firmy Podravka Polska są obecne w ponad 10 kategoriach spożywczych. Flagową marką firmy jest Vgeta, która na przestrzeni lat zwiększyła swoją ofertę podążając za trendami rynkowymi. Obok docenianej przez Polaków przyprawy uniwersalnej pojawiła się linia Vegeta Natur, oferująca także przyprawy uniwersalne, mieszanki przypraw oraz kostki rosołowe produkowane w 100% z naturalnych składników. Druga kluczową marką firmy jest Podravka, która oferuje m.in. szeroką gamę produktów śródziemnomorskich: produkty pomidorowe, makarony 100% durum, Ajvar i inne pasty warzywne, pesto, suszone pomidory oraz oliwki.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Lider XV-lecia – wyjątkowy Laur Konsumenta dla Podravka Polska BIZNES, Firma - Po raz kolejny zadowolenie klientów Podravka Polska zostało potwierdzone w plebiscycie Laur Konsumenta. Z okazji jubileuszu firma Podravka Polska otrzymała specjalne godło – Laur Konsumenta – Lider XV-lecia (2004-2019).
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy