Data publikacji: 2015-09-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Location Intelligence podczas Geomarketing Forum
Kategoria: BIZNES, Firma
28 października w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji Geomarketing Forum, na której zaprezentowane zostaną najnowsze trendy związane z wykorzystaniem informacji geoprzestrzennej.
Location Intelligence podczas Geomarketing Forum
28 października w Warszawie odbędzie się II edycja konferencji Geomarketing Forum, na której zaprezentowane zostaną najnowsze trendy związane z wykorzystaniem informacji geoprzestrzennej.
Stosowanie usług lokalizacyjnych zmienia sposób prowadzenia biznesu, przekładając się na jego ekspansję oraz wzrost przychodów osiąganych przez firmy. Aby w pełni korzystać z możliwości jakie daje informacja geograficzna, trzeba być na bieżąco nie tylko z nowymi produktami
i usługami, ale także mieć świadomość, w jaki sposób z nich korzystać, posiłkując się przykładami praktycznych wdrożeń – nawet konkurencyjnych.
Do posługiwania się rozwiązaniami klasy GIS w celu zwiększenia rentowności otwarcie przyznają się banki, galerie handlowe, sieci restauracji, przedsiębiorstwa energetyczne i deweloperzy. Ale to nie wszystko. Coraz częściej analizy geoprzestrzenne wykorzystują mikroprzedsiębiorcy oraz sektor MSP. Jak twierdzą dostawcy rozwiązań GIS, rynek w Polsce jest wciąż nienasycony, ale nie brak barier jego rozwoju związanych chociażby z poziomem świadomości klientów, a także ochroną danych.
Jak radzić sobie z tymi problemami, jak umiejętnie planować kampanie reklamowe i zarządzać działami sprzedaży dzięki informacjom geoprzestrzennym oraz jak optymalizować przychody nowych placówek i zarabiać na klientach – tego wszystkiego będzie się można dowiedzieć podczas jedynej w Polsce konferencji poświęconej branży geomarketingowej.
W ramach Geomarketing Forum poruszone zostaną także kwestie niezwykle ważne z punktu widzenia instytucji publicznych, związane z analizą danych geoprzestrzennych. Trend Location Intelligence jest coraz bardziej obecny w urzędach miejskich, centrach zarządzania kryzysowego, spółkach odpowiedzialnych za komunikację miejską czy urbanistykę. Przykład stanowi coraz bardziej rozwijające się smart city.
28 października 2015 r. to data, którą już dziś do swojego kalendarza powinna wpisać każda osoba, która na co dzień zajmuje się tematami związanymi z GIS, analizami geoprzestrzennymi, usługami lokalizacyjnymi, ekspansją, sprzedażą czy rozwojem firm.
Szczegóły dotyczące Geomarketing Forum dostępne są na www.geomarketingforum.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma