Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.
Hash.fm, największa agencja influencer marketingu w Polsce, po raz kolejny jako pierwsza opracowała raport dotyczący nowej aplikacji w świecie social mediów - Musical.ly. Dowiedz się jaki potencjał skrywa ta platforma, kto i w j
Środa dobrych cen – taką wielkanocną promocję proponuje swoim klientom sklep Sweet Home, spółki Andropol. Taniej można kupić m.in. najnowszą kolekcję pościeli Basic 2014.
Na rynku polskim pojawiła się firma, która wspiera klientów w uzyskiwaniu rekompensaty od linii lotniczych za opóźnienia i odwołania lotów. GIVT, bo o nim tu mowa, będzie dodatkowo szerzył wiedzę o możliwościach rekompensa
To miły moment, gdy pod koniec roku znajdujemy w budżecie marketingowym oszczędności, które można jeszcze wykorzystać i na przykład przeznaczyć na akcję wspierającą wyniki sprzedaży. Pozostaje jednak pytanie, na co dokład
Poznańska agencja RiverWood marketing (Grupa RiverWood) - w związku z pozyskiwaniem nowych Klientów i ekspansją dotychczasowych projektów - otwiera oddział Client Service w Krakowie.
Wirtualna teczka HR ułatwia życie zarówno pracodawcy, jak i pracownikowi
Coraz częściej szefowie kuchni współpracują z barmanami, żeby tworzyć niezwykłe koktajle i dobierać je do serwowanych dań. Ten trend zauważa cała branża gastronomiczna- w ostatnich dniach Tomek Małek został twarzą konce
Podlaski producent kotłów na paliwa stałe, TIS Group, otrzymał tytuł Geparda Biznesu 2016. Tym samym firma znalazła się w zaszczytnym gronie najbardziej dynamicznych przedsiębiorstw w Polsce.
Deficyt programistów na rynku, ich wysoki koszt czy długi czas oczekiwania na realizację projektów przez IT nie muszą już być przeszkodą w rozwoju firmy. Odpowiedzią są aplikacje “bez programowania” dla ludzi biznesu. Co