Biznes Firma

MCW19 – konferencja do doświadczania

MCW19 – konferencja do doświadczania
„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja, którą pozostawił nam 5 wieków przed naszą era Konfucjusz przyświeca nam od pierwszej myśli, że można stworzyć takie

Data publikacji: 2019-04-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MCW19 – konferencja do doświadczania
Kategoria: BIZNES, Firma

„Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja, którą pozostawił nam 5 wieków przed naszą era Konfucjusz przyświeca nam od pierwszej myśli, że można stworzyć takie wydarzenie.

MCW19 – konferencja do doświadczania BIZNES, Firma - „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja, którą pozostawił nam 5 wieków przed naszą era Konfucjusz przyświeca nam od pierwszej myśli, że można stworzyć takie wydarzenie.

W MCW19 nie chodzi o informację, nie chodzi nawet o wiedzę, nie chcemy opowiedzieć Ci o nowinkach. „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja, którą pozostawił nam 5 wieków przed naszą era Konfucjusz przyświeca nam od pierwszej myśli, że można stworzyć takie wydarzenie. My Customer World Forum & Experience to konferencja o doświadczeniach i do doświadczania. 

Doświadczanie konferencji

Tak naprawdę to nie chodzi o mądrość prezentowanych na scenie konferencyjnych treści. Projektując MCW zastanawialiśmy się co decyduje, że uczestnicy wydarzeń wychodzą usatysfakcjonowani, lub też nie wychodzą, bo żal im uronić choćby chwili, choćby jednego słowa, jednego spotkania czy rozmowy. Postawiliśmy wszystko na jedną kartę, a moim benchmarkiem były nasze własne… doświadczenia. To one (niekoniecznie nasze) decydują czy czujemy się w danym miejscu dobrze czy … nijak. To doznania, emocje, atmosfera pozwalają nam zagłębić się w miejscu, w którym jesteśmy i zagłębić w treściach oraz okolicznościach. Postawiliśmy nie tyle na uczestnictwo w konferencji, ile na jej doświadczanie.

My Customer World Forum & Experience to wydarzenie poświęcone klientowi oraz komunikacji marki z tymże klientem. Ale również o obsłudze klienta, o doświadczeniach klienta, o dniu dzisiejszym i przyszłości relacji pomiędzy klientem i marką. Jeżeli buduję program, który ma inspirować do rozwoju uczestniczące w wydarzeniu osoby to muszę (chcę) również świadczyć o czym mówimy, chcę być w kontekście tego wydarzenia. Dlatego całkowicie naturalną drogą jaką podążamy jest myślenie o tym jak uczestnicy MCW19 będą doświadczać naszego wydarzenia.

A to już wiesz?  Eurocash z innowacyjną technologią marki Blulog

O doświadczeniach myślimy w przynajmniej dwóch wymiarach:

doświadczenie uczestnika – naszego klienta
doświadczanie rozwiązań – dotykanie „eksponatów”

Doświadczenie uczestnika

W MCW myśląc o kliencie mamy przed oczami bardzo różne role, w jakie wcielamy się jako ludzie. Jesteśmy konsumentami, mieszkańcami, pasażerami, kibicami, pacjentami, a w ten czas również uczestnikami MCW19. Rozrysowaliśmy zatem mapę podróży, zidentyfikowaliśmy punkty styku z marką, przewidujemy rozmaite zdarzenia i planujemy rozwiązania. Chcemy, żeby uczestnicy czuli się u nas naturalnie, bezpiecznie, zaopiekowani i wygodnie. To dziesiątki detali organizacyjnych, rozwiązań, które dostarczamy aby wiedza płynąca ze sceny, spotkania w foyer konferencji zaowocowała ciekawością doświadczania ich we własnym środowisku. Chcemy inspirować i motywować do działania – zapładniamy intelektualnie

Dotykaj eksponaty

To zapewne jedna z nielicznych konferencji, gdzie nie tylko możesz usłyszeć o innowacyjnych rozwiązaniach, ale również możesz je dotknąć, wypróbować i skorzystać z nich w praktycznym zastosowaniu. W naszej strefie doświadczeń wypróbujesz zatem:

Esize.me – innowacyjny system skanowania stopy – tworzenia cyfrowego modelu i rozmiaru stopy, który pozwala na superbezpieczne zakupy w sklepie internetowym 
Inteligentne lustra – zapewne słyszałeś/aś o innowacyjnych rozwiązaniach pozwalających wirtualnie przymierzać rozmaite ubrania, a nawet składać i opłacać zamówienie … z przymierzalni, bez podchodzenia do kasy. Na MCW19 będziesz mógł/a przekonać się na własnej skórze / doświadczyć jak to działa.
VR – do niedawna kojarzyłem technologie oparte na wirtualnej oraz rozszerzonej rzeczywistości w kontekście gier oraz wyszukanego marketingu. Podczas MCW19 doświadczysz czegoś niesamowitego. Piotrek Łój z Virtual Dream tworzy rozwiązania nie tylko dla biznesu ale również dla klientów-pacjentów. Dzięki tej technologi pomaga w rehabilitacji, pomaga przenieść się w inne, często bardzo realne miejsce. Podobno mimo, że gogle VR są dostępne od lat wciąż większość z nas nie miała ich nigdy na głowie, nie przeniosła się do wirtualnej rzeczywistości. Podczas MCW będziesz miał/a taką okazję.

A to już wiesz?  PATRIC KOECK – THE NEW CEO IN CREAMFINANCE GROUP

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
MCW19 – konferencja do doświadczania BIZNES, Firma - „Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem”. Ta sentencja, którą pozostawił nam 5 wieków przed naszą era Konfucjusz przyświeca nam od pierwszej myśli, że można stworzyć takie wydarzenie.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy