Data publikacji: 2015-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ASM GROUP z nowym działemKategoria: BIZNES, FirmaASM GROUP S.A. lider na rynku outsourcingu oraz kompleksowych usług wsparcia sprzedaży wyodrębnił właśnie w s
Data publikacji: 2015-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ulga technologiczna – sposób na oszczędności w budżetach ITKategoria: BIZNES, FirmaUlga technologiczna jest skierowana do firm, która planują wdrożenie inno
Data publikacji: 2016-04-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: V edycja społecznej akcji „Dwie godziny dla Rodziny” już 15 majaKategoria: BIZNES, FirmaV edycja społecznej akcji „Dwie godziny dla Rodziny”, której kulm
Data publikacji: 2019-02-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: „Nic nie może przecież wiecznie trwać” – o zmianach w organizacji i roli lideraKategoria: BIZNES, FirmaCzy nam się to podoba, czy nie, zmiana jest naturaln
Data publikacji: 2014-04-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marketing efektywnościowy podczas konferencji Performance Marketing InsightsKategoria: BIZNES, FirmaPonad tysiąc specjalistów z branży marketingu efektywnościow
Data publikacji: 2016-11-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Krojona marchewka sprzymierzeńcem w walce zimową aurąKategoria: BIZNES, FirmaChłodne wieczory, deszcz, opady śniegu – to znak że zima zawitała u nas na
Data publikacji: 2018-07-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fabrice Audan nowym prezesemKategoria: BIZNES, FirmaFabrice Audan nowym Prezesem Wyborowa Pernod Ricard i Pernod Ricard Central EuropeZ dniem 1 lipca 2018 roku, Fa
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kompetencje przyszłościKategoria: BIZNES, FirmaKompetencje przyszłościRok 2020 był pełen wyzwań, zarówno dla międzynarodowych korporacji, jak i lokalnych
Data publikacji: 2019-08-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premier Morawiecki gościem DRUTEXUKategoria: BIZNES, Firma24 sierpnia br. Premier Mateusz Morawiecki odwiedził siedzibę firmy DRUTEX S.A. – wiodącego producent
Data publikacji: 2020-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalnościKategoria: BIZNES, FirmaSpójne działania w czasie kryzysu Covid-19 dzięki stabi