Data publikacji: 2018-05-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pewność siebie to pierwszy krok do sukcesuKategoria: BIZNES, FirmaAgora Bytom oraz Fundacja Sukcesu Pisanego Szminką organizują kolejne spotkanie z cyklu „Sukc
Data publikacji: 2017-06-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bądź tam, gdzie klienci: dlaczego firmy powinny inwestować w aplikacje mobilneKategoria: BIZNES, FirmaSmartfon w kieszeni, tablet w plecaku. Coraz więcej z nas p
Data publikacji: 2017-06-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Neo Nail w Wola ParkuKategoria: BIZNES, FirmaDo grona najemców Wola Parku dołączyła firma Neo Nail. Marka oferuje profesjonalne produkty do stylizacji i pielęgn
Data publikacji: 2019-08-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowoczesny savoir-vivre w biznesieKategoria: BIZNES, FirmaJeśli przyjmiemy założenie, że to nie ludzie są dla zasad, ale zasady dla ludzi, savoir-vivre może na
Data publikacji: 2020-05-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 8 najnowszych trendów marketingowych, które warto poznaćKategoria: BIZNES, FirmaRozwijające się technologie zmieniają marketing, w konsekwencji strategie musz�
Data publikacji: 2019-06-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wirtualna teczka HR ułatwia życie zarówno pracodawcy, jak i pracownikowiKategoria: BIZNES, FirmaWirtualna teczka HR ułatwia życie zarówno pracodawcy, jak i pra
Data publikacji: 2020-11-12Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: AkzoNobel podpisał Deklarację Różnorodności i WłączaniaKategoria: BIZNES, FirmaAkzoNobel, globalny producent farb i lakierów, w ramach obchodów Światowego
Data publikacji: 2019-05-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Można zmniejszyć zatory płatnicze!Kategoria: BIZNES, FirmaZatory płatnicze to problem, który w największym stopniu dotyka mikroprzedsiębiorstwa. Skutecznym sp
Data publikacji: 2017-02-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Świętokrzyski specjał wart milionyKategoria: BIZNES, FirmaWartość marki Majonez Kielecki należącej do Wytwórczej Spółdzielni Pracy „Społem” z roku na
Data publikacji: 2016-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bankowcy i ubezpieczyciele są skuteczni tylko w 24%Kategoria: BIZNES, FirmaZmiany trwają u nich dłużej niż w przemyśle, często przekraczają budżet i niechę