Data publikacji: 2016-08-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: UCaaS w firmie. Dlaczego warto postawić na komunikację z chmury?Kategoria: BIZNES, FirmaWedług danych IDC, w 2016 roku wartość polskiego rynku tego typu rozwią
Data publikacji: 2017-12-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Advancement Camp – zaangażowanie zamiast znudzeniaKategoria: BIZNES, FirmaJak sprawić, by pracownicy naprawdę zaangażowali się w szkolenie i wynieśli z niego
Data publikacji: 2019-05-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Finansowanie private debt dostępne także dla małych i średnich przedsiębiorstwKategoria: BIZNES, FirmaPrzedsiębiorcy nie mają zwykle świadomości, że korzys
Data publikacji: 2016-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak i gdzie przechowywać gotówkę w biurze?Kategoria: BIZNES, FirmaCiągły napływ gotówki, weksli, rachunków i innych dokumentów może stanowić w biurze doś
Data publikacji: 2017-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pokolenia Y i Z na rynku pracy. Czego oczekują od pracodawcy?Kategoria: BIZNES, FirmaWspółczesny pracodawca musi sprostać coraz większym oczekiwaniom ze strony
Data publikacji: 2020-09-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Magazyn DB Schenker w Łodzi operacyjnie doskonałyKategoria: BIZNES, FirmaMagazyn logistyczny DB Schenker w Łodzi został wyróżniony za doskonałość operacy
Data publikacji: 2020-12-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Laktopol w “Złotej Setce Polskiego Rolnictwa”Kategoria: BIZNES, FirmaGrupa kapitałowa Polindus-Laktopol, w skład której wchodzi Zakład Produkcyjny Laktopol
Data publikacji: 2016-02-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wirtualna karta zamiast gotówkiKategoria: BIZNES, FirmaCelem 61 proc. polskich firm z sektora MŚP w 2016 r. będzie poszukiwanie nowych klientów – wynika z bada
Data publikacji: 2015-04-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pakowanie? To proste… Katalog RAJAPACK 2015Kategoria: BIZNES, FirmaLider rynku opakowaniowego w Europie – RAJAPACK – udostępnił katalog usług na 2015 rok.
Data publikacji: 2014-02-13Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: FMCG lubi lojalność! Czas na akcje B2B!Kategoria: BIZNES, FirmaFirmy z branży FMCG od lat z sukcesem budują lojalność konsumentów prowadząc dla nich szereg p