Data publikacji: 2019-08-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 5 powodów, dla których warto zainteresować się gamifikacjąKategoria: BIZNES, FirmaNie każdy zdaje sobie jednak sprawę z potencjału gamifikacji – za pomocą
Data publikacji: 2014-05-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 44 sklep sieci KiK otwarty w ŻorachKategoria: BIZNES, Firma8 maja 2014 roku w Parku Handlowym Żory przy Al. Zjednoczonej Europy 35 został otwarty 44 sklep sieci K
Data publikacji: 2015-03-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SEMafor wskazujący sukcesKategoria: BIZNES, FirmaSEM stanowi bardzo skuteczną formę reklamy już przy minimalnych budżetach, a więc dostępną również dla ma�
Data publikacji: 2020-04-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zmiana terminu zgłoszenia beneficjentów rzeczywistychKategoria: BIZNES, FirmaMinisterstwo Finansów przesunęło termin, w którym zgodnie z zapisami Ustawy o prze
Data publikacji: 2020-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Optymalizacja kosztów to także firmowe wysyłki pocztoweKategoria: BIZNES, FirmaLogistyka wsparta technologią pozwala zaoszczędzić na firmowych wysyłkach poczt
Data publikacji: 2014-05-06Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kongresy dyrektorów finansowychKategoria: BIZNES, Firma13 maja w Sopocie oraz 15 maja w Poznaniu, odbędą się kolejne kongresy dyrektorów finansowych oraz osób
Data publikacji: 2013-12-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: PARP i Instytut PPP zapraszają przedsiębiorców na seminarium regionalne dot. pppKategoria: BIZNES, FirmaW dniach 12-13 grudnia 2013 r. w Kędzierzynie-Koźlu odb�
Data publikacji: 2017-03-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Najnowsze kolekcje Andropolu na targach Gastro-Hotel 2017Kategoria: BIZNES, FirmaNowości dla hoteli, SPA i restauracji prezentuje Andropol na targach branży HoReCa
Data publikacji: 2019-01-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podstawy budowania nowej firmy cz. 2Kategoria: BIZNES, FirmaŁukasz Blichewicz z Grupy Assay specjalizującej się we współpracy ze startupami w drugiej części p
Data publikacji: 2020-09-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania DB Schenker #WeKeepEuropeMoving: Europa na drodze do „nowej normalnościKategoria: BIZNES, FirmaSpójne działania w czasie kryzysu Covid-19 dzięki stabi