Biznes

Multilojalność B2B – „kumulacja” w programach lojalnościowych

Multilojalność B2B – „kumulacja” w programach lojalnościowych
Różne grupy dostawców i producentów, ci sami odbiorcy, ale jeden program wsparcia sprzedaży, dzięki któremu organizatorzy zyskują wierne grono lojalnych

Data publikacji: 2014-04-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Multilojalność B2B – „kumulacja” w programach lojalnościowych
Kategoria: BIZNES,

Różne grupy dostawców i producentów, ci sami odbiorcy, ale jeden program wsparcia sprzedaży, dzięki któremu organizatorzy zyskują wierne grono lojalnych klientów.

Multilojalność B2B – „kumulacja” w programach lojalnościowych BIZNES, - Różne grupy dostawców i producentów, ci sami odbiorcy, ale jeden program wsparcia sprzedaży, dzięki któremu organizatorzy zyskują wierne grono lojalnych klientów.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Multilojalność B2B – „kumulacja” w programach lojalnościowych BIZNES, - Różne grupy dostawców i producentów, ci sami odbiorcy, ale jeden program wsparcia sprzedaży, dzięki któremu organizatorzy zyskują wierne grono lojalnych klientów.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Exact wprowadza nowy produkt do oferty narzędzi raportujących

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy