Data publikacji: 2019-10-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: “Odgryzę palca wiedźmie” – Halloweenowa kampania “niecukierni” Fit Cake
Kategoria: BIZNES, Firma
“W Halloween, zamiast straszyć zbędnymi kaloriami, cukrem i glutenem, przygotujemy pyszności, którymi nie pogardzi nikt – ani fit czarownica, ani wiedźmin z celiakią” – tak sieć Fit Cake zachęca fanów wegańskich słodyczy do wzięcia udziału w swoim Halloweenowym wydarzeniu.
“W Halloween, zamiast straszyć zbędnymi kaloriami, cukrem i glutenem, przygotujemy pyszności, którymi nie pogardzi nikt – ani fit czarownica, ani wiedźmin z celiakią” – tak sieć Fit Cake zachęca fanów wegańskich słodyczy do wzięcia udziału w swoim Halloweenowym wydarzeniu. Za kreację kampanii odpowiedzialna jest Agencja Opublikowani.
Fit Cake to największa w Polsce sieć “niecukierni”, oferująca słodkości bez cukru, laktozy czy glutenu – nie tylko dla osób na diecie, ale także tych z alergiami i chorobami, które wymuszają eliminację konkretnych produktów. Misją firmy jest udowodnienie, że wegańskie słodycze mogą być zdrowe, pyszne i zachwycać swoim wyglądem.
Agencja Opublikowani, która zajmuje się obsługą sieci w mediach społecznościowych oraz działaniami PR, przygotowała pierwszą tego typu polską kampanię w segmencie wege. Pokazuje ona, że także “niecukiernie” mogą zaskakiwać klientów halloweenową ofertą.
– “Odgryzę palca wiedźmie” to dynamiczna akcja, skupiająca się na social mediach. Specjalnie na jej potrzeby powstała limitowana seria słodyczy Fit Cake – tytułowe palce wiedźmy, czyli creepy kruche ciasteczka zakończone migdałem; zdrowe batony w handmade opakowaniach przebrane za wampiry, nietoperze i duchy oraz straszne babeczki, słoiczki czy torty – mówi Mateusz Roszkowski, dyrektor kreatywny Opublikowanych i pomysłodawca kampanii. – W ramach wydarzenia planowany jest sampling, bonusy do każdego zamówienia, a także promocje. Całej komunikacji towarzyszą zdjęcia utrzymane w stylu Halloween. Ich autorem jest Patryk Dziejma, który odpowiada w Agencji za nadzór nad foto – contentem ale też od niemal 8 lat pilotuje wszystkie projekty w social media Opublikowanych.
Punktem centralnym kampanii jest palec wiedźmy – to nie przypadek, bo mimo że kreacja ma wyraźnie rozrywkowy charakter, to nie można pominąć faktu, że wszystko odbywa się w czasach silnych napięć społecznych, spowodowanych restrykcjami dla gastronomii oraz protestami kobiet.
– Wychodzenie z serią o czarach i wiedźmach jest może i trochę ryzykowne, ale chcemy trochę odczarować ten mroczny czas dla naszych klientów i dla nas – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka Fit Cake.
Kampania “Odgryzę palec wiedźmie” trwa od środy do soboty 31 października. Można ją śledzić na Facebooku Fit Cake.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma