Biznes

Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes

Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes
Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12

Data publikacji: 2020-09-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes
Kategoria: BIZNES,

Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.

Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes BIZNES, - Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polski rynek startupowy nie jest ukierunkowany na biznes BIZNES, - Rosnąca ilość spotkań startupów z korporacjami nie przekłada się na budowę wartości biznesowej. Większość startupów nie ma szans na nawiązanie długofalowej współpracy z partnerami korporacyjnymi – zazwyczaj wygasa ona w ciągu 12 miesięcy.
Hashtagi: #BIZNES #

A to już wiesz?  Słodownia Strzegom w gronie Diamentów Forbesa 2014

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy