Biznes Firma

Polskie firmy na europejskim rynku

Polskie firmy na europejskim rynku
Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach

Data publikacji: 2019-02-25
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polskie firmy na europejskim rynku
Kategoria: BIZNES, Firma

Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.

Polskie firmy na europejskim rynku BIZNES, Firma - Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.

Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach.  Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.  Od 25 do 28 lutego w Barcelonie odbywają się prezentacje premierowych telefonów oraz nowych technologii. MyScreenPROTECTOR to jedna z niewielu polskich marek, która również tam zaprezentuje swoje produkty i rozwiązania w hali Congress Square, na stoisku nr 90, które znajduje się na skrzyżowaniu hal: 4, 5, 6 i 7.
Najważniejszą ideą marki jest znalezienie odpowiedniego rodzaju ochronnego, który pozwoli konsumentom cieszyć się ze swoich urządzeń jak najdłużej. 
Gwiazdą wystawy będzie system CUT&USE, w ramach którego marka oferuje partnerom urządzenie tnące z panelem sterowania, za pomocą którego z materiałów w rozmiarze uniwersalnym wycinane są folie ochronne dla dowolnego modelu dostępnego w bazie MyScreenPROTECTOR, zarówno na ekran jak i na całą obudowę. Dodatkową wartością jest możliwość oferowania klientom usługi montażu przeprowadzanego według załączonych instrukcji i materiałów. Warto podkreślić, że na targach znajdą się również produkty do zabezpieczenia nowego Samsunga S10. Najnowszy smartfon zadebiutował w trzech wersjach modeli: S10, S10e i S10+. Każdy z nich różni się pod względem parametrów oraz rozmiarem wyświetlacza. 
 
Dodatkowo, odwiedzający będą mogli przetestować nowy innowacyjny system montażu EasyApp PLUG, w którym do pozycjonowania aplikowanej ochrony wykorzystywany jest przewód ładujący, co sprawia, że montaż przebiega dużo szybciej i precyzyjniej. 

Wśród prezentowanych produktów na szczególną uwagę zasługuje ImpactGLASS – rewolucyjne rozwiązanie w zakresie ochrony ekranu – połączenie szkła hybrydowego i folii anty-uderzeniowej, które wzmacnia ekran nawet do 5X, chroniąc przed skutkami uderzenia i upadku. Materiał nie kruszy się i nie pęka na krawędziach zapewniając nie tylko skuteczną, ale i długotrwałą ochronę, czym zdecydowanie przewyższa szkła hartowane. 

A to już wiesz?  Dobry stelaż gwarancją stabilności i jakości krzeseł Halexa

O firmie
MyScreenPROTECTOR to polska marka oferująca szeroki wybór szkieł i folii chroniących ekrany oraz produktów zabezpieczających całą powierzchnię urządzeń mobilnych. Jest już znana klientom sześciu kontynentów, nieustannie dbając o najlepszą jakość rozwiązań i wysokie standardy współpracy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Polskie firmy na europejskim rynku BIZNES, Firma - Coraz więcej polskich firm pokazuje się na europejskich rynkach. Jedną z okazji prezentacji marki jest udział Mobile Word Congress na targach telekomunikacyjnych.
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy