Biznes Firma

Pomysł na modny biznes

Pomysł na modny biznes
Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już

Data publikacji: 2014-03-31
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pomysł na modny biznes
Kategoria: BIZNES, Firma

Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już rozwiązania?

Pomysł na modny biznes BIZNES, Firma - Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już rozwiązania?

Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już rozwiązania? Sporo marek oferuje od lat rozwiązania oparte o system franczyzowy, dzięki któremu nie musimy zaczynać od zera. Mamy już szyld znanej marki, mamy technologię i know-how, wsparcie dużej firmy, co na pewno ułatwi nam start w modowym biznesie.

Jednym z nowszych rozwiązań i to rodzimych, jest system franczyzowy „MYS handmade & custom”, który oferuje możliwość prowadzenia sprzedaży pod szyldem znanej już marki obuwniczej MYS, pełne know-how oraz atrakcyjny, samofinansujący się system zaopatrzenia sklepu niewymagający nadmiernego angażowania swoich środków. Jego wdrożenia obecne są już w Hiszpanii, trwają prace nad wdrożeniem systemu w Niemczech, Francji, Rosji, na Ukrainie oraz w Polsce.

 

Ekskluzywny salon mody

Butiki MYS to idea nowego, ekskluzywnego salonu multibrandowego z najwyższej jakości ręcznie robionymi butami MYS, torebkami MYS, wymiennymi dodatkami do nich, uzupełnionymi o najwyższej jakości ubrania młodych projektantów, co stanowi doskonała synergię sprzedażową już na starcie. Dotychczas największy butik MYS powstał w Hiszpanii, w ekskluzywnej dzielnicy Madrytu – Salamanca. Wszystkie butiki cechuje wysoki poziom świadczonych usług, innowacyjność, która wyróżnia salon spośród konkurencji, spójna kultura organizacyjna, optymizm i sukces.

Produkty MYS zgodnie rozwinięciem nazwy Make Your Style możliwe są do zakupu zarówno w wersji dostępnej na salonie, jak i Klient ma możliwość ich przeprojektowania pod swój styl (zmiana koloru danego elementu, zmiana rodzajów użytego materiału) oraz odebrania tak zmodyfikowanego produktu w salonie. Produkty MYS posiadają jeszcze jedną, unikalną cechę – możliwość nakładania wymiennych dodatków, które sprawiają, że jedna para butów staje się zmienna jak potrzeby jej właściciela pasując zarówno do pracy jak i po nałożeniu wymiennych dodatków do wyjścia na lunch czy spotkania ze znajomymi – wszystko dzięki opatentowanej technologii MYS link odpowiadającej za wygodę takiego rozwiązania. Produkty MYS wykonywane są ręcznie z wielu unikatowych materiałów (poza standardowymi skórami m.in. skóry z płaszczki, włosia, plecione) i jako jedyne na rynku posiadają aż 36-to miesięczną gwarancję.

A to już wiesz?  Frytki Belgijskie ruszają w góry i do stolicy

 

Jak zacząć?

Przed przystąpieniem do projektu MYS, dochodzi do spotkania z przyszłym Partnerem i omawiane są gruntownie warunki współpracy. Na co może liczyć ze strony MYS i czego firma oczekuje od niego w zamian. Na spotkaniu przedstawiane są również produkty tak, aby Partner mógł na własnej skórze poczuć jakość gwarantowaną przez MYS. Po takim spotkaniu jeśli strony decydują się na dalsze kroki, omawiana jest szczegółowo inwestycja. Po akceptacji obie strony przystępują do formalizowania działań i spisują stosowne umowy partnerskie i sprzedażowe. Nim butik zostanie uruchomiony Partner jest w pełni przygotowany na przyjęcie pierwszych klientów. Przez cały czas Partner jest w ścisłym kontakcie z MYS i w zależności od potrzeb może liczyć na stałą pomoc.

 

Jakie trzeba spełnić wymagania, by wejść w ten biznes?

Musimy zabezpieczyć: lokal o powierzchni 35-100 m2 (w zależności od potencjału handlowego danego miasta) i atrakcyjnej lokalizacji, gotowość do adaptacji lokalu zgodnie z wymogami sieci, odpowiednie zaplecze finansowe pozwalające pokryć koszty inwestycji początkowej, profesjonalizm i przygotowanie merytoryczne potrzebne do prowadzenia sklepu – doświadczenie w branży jest mile widziane, aczkolwiek nie jest niezbędne. Najważniejsze jest jednak w tym przypadku wdrożenie wyjątkowego standardu obsługi Klienta MYS, co ze względu na poziom jakościowy sprzedawanych produktów jest dla marki niezwykle istotnym elementem.

 

Wsparcie dla franczyzobiorcy

Swoim Partnerom MYS zapewnia stworzenie najkorzystniejszej oferty na wielu płaszczyznach, w tym między innymi bardzo wysokie prowizje ze sprzedaży, najczęściej na poziomie 200% ceny zakupu. Franczyzobiorca zarabia więc nawet 100% różnicy pomiędzy ceną zakupu a sprzedaży. Dodatkowo ma niską cenę zakupu produktów, z której 50-70% wartości pobierane jest w formie przedpłaty, a na pozostałą część wydawany jest nawet 90-cio dniowy termin płatności gwarantujący brak potrzeby angażowania kolejnych środków poprzez ich dalsze samofinansowanie się zyskiem ze sprzedaży, Do tego dochodzi brak opłat za przystąpienie do sieci czt za uczestnictwo w sieci – co jest naprawdę rzadko spotykane, stała opieka merytoryczna oraz optymalne zatowarowanie ilościowe i jakościowe salonu w oparciu o pojemność sklepu. Partner ma również zagwarantowaną stałą pomoc i gotowość do podnoszenia kwalifikacji pracowników, udostępnienie narzędzi marketingowych i PR. Dzięki udziałowi w znanej grupie, Partner może liczyć na znacznie lepszy start, bezpieczną inwestycję i stały rozwój swojego przedsiębiorstwa.

A to już wiesz?  Freelancing a zarządzanie czasem. Dlaczego warto o tym rozmawiać?

 

Dlaczego warto!

Umowa stosowana we współpracy franczyzowej jest dostosowana do współpracy na arenie międzynarodowej i zgodnie z zasadami fair-play zawierana jest zawsze na równych warunkach.

Decydując się na współpracę z nami, można liczyć na prawdziwe partnerstwo i pomoc w realizacji swoich planów inwestycyjnych. Marka MYS to kompetencje kompetentność pod każdym względem, dlatego też może poprowadzić cały projekt krok po kroku i zwieńczyć sukcesem całą realizację.

Co ważne, MYS posiada szerokie portfolio przeprowadzanych pokazów (m.in. New York Brooklyn Fashion Week, Casino Poland & Fashion TV), targów (m.in. The Gallery Dusseldorf, Look Of The Year), wystąpień w TV (m.in. Dzień Dobry TVN) oraz współpracy z celebrytami i blogerkami co pozytywnie odbija się na sprzedaży.

Dlaczego warto? Według raportu KPMG, rynek dóbr luksusowych w Polsce rośnie już kolejny rok z rzędu, do 2016 roku jego wartość osiągnie poziom 12,9 mld złotych! W szybkim tempie przybywa też potencjalnych konsumentów – osób zamożnych i bogatych. Jeżeli chcesz do nich dołączyć, sprawdzony system franczyzowy może być naprawdę najlepszym wyjściem. Warto przekonać się o tym samemu.

Więcej informacji: http://mysfashion.com/pl/franczyza

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pomysł na modny biznes BIZNES, Firma - Szukasz pomysłu na nowy biznes? A może modny i ekskluzywny butik? Na dodatek, w oparciu o sprawdzone już rozwiązania?
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy