Data publikacji: 2017-03-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Powstał nowy klub integrujący managerów – Manager Business Hub
Kategoria: BIZNES, Firma
W Warszawie powołano nową organizację biznesową, Manager Business Hub. To platforma rozwoju biznesu, która skupia managerów najwyższego szczebla, a jej celem jest stworzenie efektywnej przestrzeni networkingowej w nieszablonowej formule.
Pomysłodawcami inicjatywy są managerowie z wieloletnim doświadczeniem biznesowym Piotr Winek i Andrzej Włodarski. Organizacja biznesowa Manager Business Hub powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie właścicieli, udziałowców i managerów zarządzających firmami, korporacjami oraz polskimi i zagranicznymi instytucjami.
Przestrzeń networkingowa Manager Business Hub ma na celu stworzenie wyjątkowej platformy umożliwiającej wymianę wiedzy, doświadczeń i najlepszych praktyk biznesowych. Twórcy hubu stawiają przede wszystkim na bezpośrednie kontakty oraz wsparcie członków klubu w nawiązywaniu dobrych relacji biznesowych z potencjalnymi partnerami czy kontrahentami.
– Przez 18 lat jestem aktywny na rynku finansowym, koncentrując się na obszarach bankowości, ubezpieczeń, funduszy inwestycyjnych, emerytalnych – mówi Piotr Winek, prezes Manager Business Hub. – Przeszedłem wszystkie etapy kariery korporacyjnej, począwszy od sprzedawcy, żeby docelowo zarządzać zespołami odpowiedzialnymi za sprzedaż. Jako kierujący sprzedażą zawsze czułem potrzebę udziału w organizacji biznesowej, która zapewniłaby mi coś więcej niż tylko udział w konferencjach lub imprezach polegających na wręczaniu kolejnych mniej lub bardziej prestiżowych nagród. Podobnie jak innym managerom potrzebne są mi przede wszystkim bezpośrednie kontakty i dobre relacje biznesowe z potencjalnymi partnerami lub kontrahentami. Właśnie tak narodził się pomysł powołania do życia Manager Business Hub. Stawiając na jakość tych relacji, już na wstępie zaprosiliśmy do udziału w Manager Business Hub znanych i cenionych na rynku partnerów.
Wsparcie rozwoju biznesu i integracja członków są kluczowymi celami hubu, dlatego w ramach Manager Business Hub realizowane są takie działania jak: konferencje biznesowe, eventy o charakterze integracyjnym, promocja kultury i sztuki, spotkania indywidualne i inne inicjatywy mające na celu szeroką integrację środowiska biznesowego.
W ramach członkostwa klubowicze mają możliwość skorzystania z przestrzeni konferencyjnej w kilku nowoczesnych biurowcach w centrum Warszawy, aby w komfortowych warunkach móc przeprowadzić spotkania biznesowe.
– Dla mnie, jako wieloletniego uczestnika rynku nieruchomości, szczególne znaczenie ma ocieplanie kontaktów biznesowych – podkreśla Andrzej Włodarski, członek zarządu Manager Business Hub. – Dobre bezpośrednie relacje to najlepsza forma pozyskiwania klientów z myślą o wieloletniej współpracy. We własnej praktyce biznesowej nieraz przekonałem się, że nie ma nic lepszego niż dobre referencje, dzięki którym z czasem jesteśmy w stanie zbudować sieć zaufanych partnerów. Dlatego serdecznie zapraszamy do Manager Business Hub.
Integracja środowiska biznesowego będzie odbywać się na kilku poziomach, m.in. poprzez zaangażowanie członków w działania o charakterze CSR. Społeczność skupiona wokół Manager Business Hub będzie podejmować inicjatywy na rzecz integracji środowiska biznesowego z aktywnościami z obszaru kultury oraz nauki.
Więcej informacji można znaleźć na www.managerbusinesshub.pl
Piotr Winek – manager z kilkunastoletnim doświadczeniem w sektorze finansowym, które zdobywał pracując m.in. w takich spółkach jak PKO BP SA, BOŚ SA, PKO TFI czy PKO Bankowy PTE. W dorobku zawodowym ma również doświadczenia związane z tworzeniem i zarządzaniem spółką, które zdobył zarządzając projektami z branży finansowej oraz marketingu i reklamy.
Andrzej Włodarski – doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w kancelarii Brochocki oraz Woodlark Group. Następnie, z dużymi sukcesami rynkowymi tworzył firmę doradczą Nuvalu, która operuje w Polsce na rynku nieruchomości komercyjnych i gdzie pełnił funkcje zarządcze. Podczas 14 lat pracy na rynku nieruchomości doradzał zarówno licznym podmiotom państwowym, firmom międzynarodowym, jak i prywatnym, m.in. NIKON, Baker Tilly, ASUS czy KONE. Był również odpowiedzialny za tworzenie kampanii marketingowych i budowanie strategii wynajmów dla wielu warszawskich biurowców.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma