Jeśli rozważasz monitorowanie floty pojazdów, ale masz wątpliwości co do wyboru dostawcy, ten artykuł jest dla Ciebie! Poniżej przedstawiamy kilka wskazówek, o których warto pomyśleć przed zakupem monitoringu GPS.
Firma Fyrklövern – wiodący producent luksusowej porcelany, cenionej przez pasjonatów oryginalnego designu najwyższej jakości – świętuje 45 lecie działalności w Skandynawii i jubileusz obecności na polskim rynku.
TXM w restrukturyzacji otworzył 50 sklepów w galeriach handlowych. Obecnie w ramach sieci działają wszystkie z 213 placówek, które są w pełni przygotowane do przyjęcia klientów. TXM mocno stawia na wsparcie polskich producent
Ministerstwo Finansów przesunęło termin, w którym zgodnie z zapisami Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy i finansowaniu terroryzmu z dnia 1 marca 2018, należy dokonać zgłoszenia beneficjentów rzeczywistych spółek do
Krzysztof Folta zwyciężył w kategorii Lider Zmiany konkursu Liderzy Jutra zorganizowanego przez ICAN Institute – wydawcę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Prezes Zarządu TIM SA otrzymał także nagrodą specjalną t
„Kobieta w Logistyce 2017 – dostawca usług TSL” - Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager Agility Logistics „Kobieta w Logistyce 2017 – odbiorca usług TSL” - Dorota Borowska, kierownik realizacji dostaw w Grupie Ra
Od lat firmy coraz więcej uwagi poświęcają wolontariatowi pracowniczemu. Jak będzie on wyglądał w przyszłości? Szczególnie po trudnym czasie pandemii? O tym 1 grudnia w czasie VIII konferencji Koalicji Liderzy Pro Bono opowie
Tajniki sterowania procesami przemysłowymi, historia spółki i jej notowania na NewConnect - takie tematy interesowały studentów Politechniki Białostockiej, którzy odwiedzili firmę Automatyka Pomiary Sterowanie SA w ramach wizyt
Cykl spotkań dyrektorów finansowych oraz konkurs Dyrektor Finansowy Roku są inicjatywą niekomercyjną, powstałą we współpracy: ACCA, Euler Hermesoraz Centrum Idei Gospodarczo Ekonomicznych.
Obniżenie ryzyka i spokój to najczęstsze powody, dla których firmy decydują się na sprawdzenie klientów. Ale nie wszyscy i nie zawsze. Na ten krok decyduje się 57% firm i to w określonych przypadkach – wynika z badania KRD i