Biznes Firma

Pure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

Pure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux
Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii

Data publikacji: 2019-11-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux
Kategoria: BIZNES, Firma

Pure Q9 – nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux BIZNES, Firma - Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux

Marka Electrolux wystartowała właśnie z najnowszą kampanią promującą odkurzacz bezprzewodowy 2w1 – Pure Q9. Kampania wspierająca wprowadzenie nowego produktu potrwa do końca grudnia. W ramach promocji zaplanowano działania online i w social mediach, kampanię telewizyjną oraz współpracę z Influencerami.

 

Nowy Pure Q9 to najcichszy bezprzewodowy odkurzacz Electrolux, zaprojektowany na miarę potrzeb. Kampania promocyjna nowości ma na celu podkreślenie uniwersalnych rozwiązań produktu, które dostosowują się do konkretnych wymagań każdego użytkownika.

 

W wideo promującym, które zostało przygotowane na potrzeby kampanii podkreślone zostały najważniejsze cechy nowego odkurzacza Electrolux, czyli m.in. niezwykle cicha praca, lekkość, dzięki wykorzystaniu aluminium, wygoda ładowania, wydajność i długi czas pracy, a także zaawasowane technologie, takie jak BrushRollClean czy szczelny 5-stopniowy system filtracji, który maksymalnie ułatwia korzystanie z odkurzacza. Pure Q9 to również połączenie najwyższej jakości materiałów i nowoczesnego designu.

 

Link do wideo: https://www.youtube.com/watch?v=ztEaik1XS5s

 

 

Na kampanię Electrolux, która potrwa do końca grudnia, składają się działania online, w social mediach, emisja spotów reklamowych w TV (Polsat, TVN, PST Theme, TVP Theme), a także współpraca z Influencerami. Za kreację spotu TV i kampanii online odpowiedzialna jest agencja Feno. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith, za działania PR odpowiada natomiast agencja 2BUP Consulting (Grupa Garden of Words).

 

Jednym z elementów kampanii marketingowej jest także promocja,w której klienci mogą przez 30 dni testować nowy odkurzacz. Jeżeli nie spełni on ich oczekiwań, klient otrzyma zwrot pieniędzy. Zaś osoby, które zdecydują się na pozostawienie odkurzacza będą mogły otrzymać zestaw akcesoriów. Nagroda przekazywana jest po rejestracji na stronie www.electrolux.pl/promocje i dodaniu opinii na temat odkurzacza Pure Q9 oraz załączeniu skanu dowodu zakupu w terminie 30 dni od daty zakupu urządzenia i najpóźniej do dnia 29 stycznia 2020 roku.

A to już wiesz?  Elavon z tytułem Top Industry Leader

 

Ceny nowego odkurzacza Electrolux Pure Q9, w zależności od modelu kształtują się od 1199 do 1499 zł. 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux BIZNES, Firma - Pure Q9 - nowy wymiar sprzątania w kampanii Electrolux
Hashtagi: #BIZNES #Firma

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy