Data publikacji: 2018-05-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: RiverWood marketing z loterią konsumencką dla International Paper
Kategoria: BIZNES, Firma
Wystartowała obsługiwana przez RiverWood marketing loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców.
Wystartowała obsługiwana przez RiverWood marketing loteria konsumencka International Paper „Biuro z POLotem”, skierowana do polskich przedsiębiorców. W losowaniu nagród udział wezmą uczestnicy, którzy po kupnie minimum jednego kartonu dowolnego papieru POL wypełnią formularz zgłoszeniowy i zarejestrują fakturę.
Każdego tygodnia rozlosowana zostanie nagroda główna loterii – 10 000 zł przeznaczonych na metamorfozę biura. Dodatkowo co tydzień na uczestników czeka dwadzieścia voucherów o wartości 100 zł do perfumerii Douglas.
Loterii towarzyszy akcja edukacyjna oparta na rozmowach ze specjalistami i praktykami, którzy podzielili się swoją wiedzą i doświadczeniem z zakresu organizacji przestrzeni biurowej oraz zarządzania firmą.
Szczegóły akcji dostępne są na stronie https://biurozpolotem.pl/.
Z ramienia RiverWood marketing akcję koordynuje Sandra Gbiorczyk, Senior Account Executive.
IP prowadzi działalność w Polsce od 1992 roku, zatrudniając prawie 2,5 tys. pracowników w dwóch głównych siedzibach: w fabryce papieru i celulozy w Kwidzynie oraz w Centrum Usług Wspólnych w Krakowie. Firma posiada również swój dział sprzedaży w Warszawie.
RiverWood marketing (wchodząca w skład Grupy RiverWood) to agencja marketingu zintegrowanego, oferującą pełną obsługę we wszystkich kanałach komunikacji. Od 2011 roku współpracowała z takimi klientami, jak: Volkswagen Group, Lorenz Bahlsen, Phillip Morris International, Teva, Van Pur, Müller, Nestle, Mondelez, Amica, Microsoft, International Paper, Roche, Kraft Heinz, Pamapol, Mars, Lidl.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma