Kluczem do optymalizacji kosztów ponoszonych przez firmy w delegacjach jest profesjonalne zarządzanie podróżami służbowymi. Praktyczne wskazówki na ten temat przedsiębiorcy mogą odnaleźć w najnowszej publikacji Diners Club i
Dynamiczny rozwój małej firmy z pewnością cieszy jej właścicieli. Ale rozwój to nie tylko większe przychody, ale i specyficzne problemy. Gdy firma rośnie, musi pozyskać odpowiednich pracowników i znaleźć sposób, by zatrzy
Szwedzkiej firmie transportowo-maszynowej UTAB AB, wchodzącej w skład KEWAB AB, skradziono jeden z samochodów serwisowych podczas październikowego weekendu. Złodziej jednak nie wiedział, że trzy dni wcześniej firma zainstalowa�
Przedsiębiorstwa w Polsce powoli wracają do normalnego trybu pracy. Powracają też networkingi, które przez pandemię odbywały się jedynie w formie wirtualnej. Już w połowie czerwca członkowie Towarzystw Biznesowych stawili si
Zdobycie zaufania klienta jest jednym z największych wyzwań jakie stoi przed przedsiębiorcą. Jest to trudne zadanie, ponieważ na wiarygodność firmy muszą pracować przez długie lata, a jednocześnie mogą ją błyskawicznie st
Taksówkarze boleśnie odczuli skutki pandemii. Szukają alternatywnych dróg zarobkowania, bo przewóz pasażerów zmalał o 70 proc. Na to nakłada się zadłużenie, które według danych Krajowego Rejestru Długów, na koniec kwiet
Według danych Krajowego Rejestru Długów zakłady fryzjerskie i kosmetyczne mają obecnie prawie 49 mln zł długów. W lutym, ostatnim miesiącu przed pandemią, ich zadłużenie było o prawie 11 mln zł niższe. Do listopada wzros
Sephora Scandinavia nawiązała współpracę z DB Schenker. Operator logistyczny odpowiada za magazynowanie towarów oraz transport i obsługę sklepu internetowego firmy kosmetycznej.
3M informuje, że podejmuje zdecydowane działania w stosunku do podmiotów i osób, które próbują wykorzystać obecną sytuację globalnego kryzysu.
Nowa Dyrektor Generalna Sephora Polska