Data publikacji: 2014-11-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SHOWROOM.PL zdobywa milion euro na promocję w Niemczech!
Kategoria: BIZNES, Firma
Podczas finału konkursu 7 Ventures Pitch Day, który odbył się 13 listopada w trakcie prestiżowej konferencji NOAH w Londynie, SHOWROOM zajął trzecie miejsce. Nagrodą jest milion euro do wydania na promocję w niemieckich kanałach telewizyjnych należących do grupy ProSiebenSat1.
Do finału konkursu 7 Ventures Pitch Day spośród ponad 200 aplikacji z 30 krajów wybrano siedem start-upów z Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Indii, Izraela i Polski. Każdy z nich miał 7 minut na zaprezentowanie się przed kilkusetosobową publicznością na głównej scenie prestiżowej konferencji NOAH. Prezentacje składały się z 1-minutowego filmu, 3-minutowego wystąpienia (tzw. pitch) oraz 3-minutowej sesji pytań zadawanych przez jury złożone z przedstawicieli funduszy inwestycyjnych (Accel Partners, KKR, Insight Venture Partners, Horizon Ventures, Modern Times), mediów (Pando Daily) oraz środowiska start-upów (w tej roli w jury wystąpił Michał Sadowski, założyciel Brand24). Jurorzy oceniali prezentacje pod kątem modelu biznesowego, produktu, zespołu, potencjału telewizyjnego i międzynarodowego.
Zgodnie z ich werdyktem, SHOWROOM, reprezentowany przez założycieli: Jaśka Stasza i Michała Judę znalazł się na 3 miejscu podium, za firmami Cashbord (Niemcy, 1 miejsce) i Flaviar (USA, 2 miejsce).
To wielkie wyróżnienie dla naszej firmy i nagroda za ciężką pracę dla całego zespołu SHOWROOM'u- mówi Jasiek Stasz. Konkurencja była zacięta, a prezentacje stały na bardzo wysokim poziomie, więc tym bardziej cieszymy się z zajęcia tak wysokiego miejsca. Otrzymaliśmy wiele pochwał od członków jury, a także publiczności, która w nieoficjalnym głosowaniu brawami uznała naszą prezentację za najlepszą. Cieszymy się, że mogliśmy reprezentować SHOWROOM i polskie środowisko start-upowe w tak prestiżowym konkursie.
SHOWROOM to największa w Polsce platforma e-commerce zrzeszająca niezależnych projektantów mody. Inwestorami w firmie są fundusz HardGamma Ventures oraz Burda International należąca do koncernu medialnego Hubert Burda Media. Obecnie SHOWROOM działa na polskim rynku, jednak prowadzi przygotowania do ekspansji zagranicznej.
Niemcy to dla nas naturalny kierunek rozwoju, zarówno ze względu na wielkość i atrakcyjność rynku,
jak i fakt, że Burda, nasz inwestor strategiczny, jest tam jednym z największych medialno-internetowych graczy – mówi Michał Juda. Ekspansja międzynarodowa będzie naszym priorytetem w nadchodzącym roku. W tej chwili pilnie się do niej przygotowujemy, m.in. budując zupełnie nową platformę technologiczną obsługującą SHOWROOM. Tym bardziej cieszy nas milionowy budżet medialny, który wygraliśmy w Londynie.
W dniach 21.11 – 23.12 SHOWROOM organizuje w swojej siedzibie, przy ul. Hożej 51 w Warszawie, świąteczny butik, gdzie można obejrzeć i kupić wyselekcjonowane produkty polskich projektantów, na co dzień dostępne tylko on-line. Więcej informacji: http://shwrm.to/f/butik
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Firma