Rozpoznawalna i lubiana marka czy niepowtarzalny i wyjątkowy pomysł? Dróg do odniesienia sukcesu w branży gastronomicznej jest wiele.
Pracownik lub współpracownik, z którym firma się aktualnie rozstaje może za chwilę stać się jej klientem, kontaktem biznesowym pozwalającym dotrzeć do pożądanych osób w branży, ambasadorem lub chodzącą antyreklamą. Wsz
Mila Professional to polska marka kosmetyków do włosów stworzona pod okiem specjalistów firmy Polwell. W jej ofercie można znaleźć produkty do koloryzacji, pielęgnacji i stylizacji. Za działania PR-owe marki odpowiada od teraz
Ważne kontrakty, samodzielność finansowa i skuteczna budowa sieci sprzedaży – spółki Promotechu w Indiach i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich odnoszą pierwsze sukcesy i stabilizują swoją sytuację na tamtych rynkach.
Dilsen-Stokkem, 17 maja 2018 r. – Vaessen Industries sprzedaje belgijską Vasco Group grupie Arbonia, szwajcarskiemu producentowi instalacji budowlanych.
Białostocka firma Ideal Group ma kolejne powody do radości. Uruchomiła nowe lokalizacje z dystrybutorami wody pitnej. Na liście nowych klientów widnieją między innymi takie marki jak: Business Link, Polska Grupa Farmaceutyczna c
Coraz częściej szefowie kuchni współpracują z barmanami, żeby tworzyć niezwykłe koktajle i dobierać je do serwowanych dań. Ten trend zauważa cała branża gastronomiczna- w ostatnich dniach Tomek Małek został twarzą konce
Kto nie dostosował swojej strony internetowej do urządzeń mobilnych lub nie wykorzystywał dotychczas kanałów video do kontaktu z potencjalnymi klientami, czym prędzej powinien nadrobić zaległości.
12 września w Poznaniu rozpoczną się targi FURNICA 2017. Wydarzenie rokrocznie skupia czołowych przedstawicieli branży meblarskiej. W tym gronie nie może zabraknąć lidera produkcji w segmencie dekoracyjnych akcesoriów meblowyc
Firma Tooles Krzysztof Waszkiewicz już po raz drugi znalazła się w prestiżowym rankingu Gazele Biznesu. W tej edycji przedsiębiorstwo uplasowało się na trzecim miejscu w województwie podlaskim.