Wiadomości branżowe

Specjalna oferta Generali Direct na sprzedaż ubezpieczeń majątkowych

Do końca kwietnia br. trwa specjalna oferta na zakup ubezpieczenia domów i mieszkań w Generali Direct. Promocja jest jednym z elementów wspierających kampanię prewencyjną „Łapać złodzieja” – przedsięwzięcia, którego celem jest edukacja widzów stacji TVN nt. zasad bezpieczeństwa związanych z ochroną ubezpieczeniową majątku i zabezpieczenia mienia przed włamaniem. Każdy, kto wejdzie na stronę programu (www.lapaczlodzieja.onet.pl) i kliknie na banner reklamowy Generali Direct, zostanie automatycznie przekierowany na stronę ubezpieczyciela. Wybierając opcję „Kup teraz” Klienci mogą skorzystać z 30 % rabatu i od razu wykupić polisę ubezpieczeniową on-line. Wraz z rozpoczęciem emisji programu pt. „Łapać złodzieja”, który w marcu i kwietniu br. będzie emitowany na antenie telewizji TVN, Generali – jako sponsor programu i akcji prewencyjnej – wprowadza specjalną ofertę na zakup ubezpieczenia majątkowego w systemie direct. Akcja promocyjna jest jednym z elementów kampanii

Do końca kwietnia br. trwa specjalna oferta na zakup ubezpieczenia domów i mieszkań w Generali Direct. Promocja jest jednym z elementów wspierających kampanię prewencyjną „Łapać złodzieja” – przedsięwzięcia, którego celem jest edukacja widzów stacji TVN nt. zasad bezpieczeństwa związanych z ochroną ubezpieczeniową majątku i zabezpieczenia mienia przed włamaniem. Każdy, kto wejdzie na stronę programu (www.lapaczlodzieja.onet.pl) i kliknie na banner reklamowy Generali Direct, zostanie automatycznie przekierowany na stronę ubezpieczyciela. Wybierając opcję „Kup teraz” Klienci mogą skorzystać z 30 % rabatu i od razu wykupić polisę ubezpieczeniową on-line.

Wraz z rozpoczęciem emisji programu pt. „Łapać złodzieja”, który w marcu i kwietniu br. będzie emitowany na antenie telewizji TVN, Generali – jako sponsor programu i akcji prewencyjnej – wprowadza specjalną ofertę na zakup ubezpieczenia majątkowego w systemie direct. Akcja promocyjna jest jednym z elementów kampanii edukacyjno-informacyjnej, polegającej na uświadomieniu klientom niebezpieczeństwa związanego z niewłaściwym zabezpieczeniem mienia oraz konsekwencjami odszkodowawczymi wynikającymi z kradzieży majątku.

– „Z wielu badań i analiz wynika, że Polacy dysponują ubogą wiedzą na temat zabezpieczenia się przed kradzieżą i jej skutkami. Chcemy, aby widzowie programu większą uwagę zwracali na konieczność ubezpieczenia swojego majątku i faktycznego zakresu ochrony, wynikającego z Ogólnych Warunków Ubezpieczenia. Dodatkowo chcemy pokazać, że ubezpieczenie można w prosty, przystępny i szybki sposób kupić w formule direct w internecie. Stąd też nasza promocyjna oferta i 30-procentowy rabat ma na ubezpieczenia domu i mieszkań w Generali Direct” – mówi Michał Kolasa, Dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej w Grupie Generali.

Aby wykupić polisę ubezpieczeniową wystarczy wejść na stronę programu www.lapaczlodzieja.onet.pl i kliknąć na banner reklamowy Generali Direct, który automatycznie przekieruje na stronę ubezpieczyciela. Wybierając opcję „Kup teraz” można skorzystać z 30 proc. rabatu i od razu zawrzeć polisę ubezpieczeniową on-line.

Promocja trwa równolegle z emisją programów i kończy się z końcem kwietnia br.

A to już wiesz?  72 mln kredytu dla Łodzi od ING

Z pełną ofertą można się zapoznać na www.generalidirect.pl oraz pod numerem infolinii 95 05.

Źródło Grupa Generali. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy